Ceasul ma trezeste cu sunetul sau enervat pe care mi-l ofera in fiecare dimineata . Dupa ce il inchid linistea domina in camera si imi deschid ochii sperand ca astazi sa fie o zi mai buna decat in celalte zile . Imi ridic capul si privesc ceasul ce indica ora 8:30 , panica ma cuprinde si ma ridic rapid si fug spre baie . Dupa ce imi fac un dus racoritor ce ma face sa-mi revin si ma spal pe dinti , merg repede in camera sa ma imbrac . Astazi este prima mea zi de scoala si chiar nu vreau sa intarzii , dupa ce ma imbrac , imi caut telefonul ma indrept spre usa de la iesire .
' Unde crezi ca pleci domnioara fara sa saluti ' ma intreaba tata .
'Erm .. Buna dimineata .. Trebuie sa plec tata chiar intarzii la scoala ' spun putin ingrijorata , uitandu-ma la ceas ce indica ora 8:45
" Te voi duce eu draga mea " spune tata pe un ton bland
" Mersi "
Dupa cateva minute de mers , tata opreste masina in fata unui liceu imens . Deschid usa timid ,nu inainte sa-i multumesc tatalui meu ,iar apoi ma indrept cu pasi timizi spre liceu . Privesc in jur vazand multi adolescenti vorbind probabil despre vacanta , in timp ce intru in curtea scolii toti isi indreapta privirea spre mine , iar eu stanjenita imi cobor capul si pornesc cu pasi repezi spre scoala , care acum mi se pare un cosmar . Imi place sa invat , dar nu cred ca scoala asta o sa avantajeze nu pentru ca nu au profesori buni ci pentru simplu fapt ca sunt persoane nu prea de treaba dupa privirile pe care unii mi-o arunca,chestia asta ma inspaimanta .
Ajunsa in fata secretariatului bat usor , iar in cateva secunde in fata mea sta o femeie cu parul blond prins intr-un coc , iar din el ies cateva fire rebele , are o pereche de ochelari mult prea mari pentru fata ei , dar are o privire blanda care imi spunde ca e prima persoana de aici care mi se pare draguta .
" Buna,tu trebuie sa fii eleva noua al acestui liceu. Kim Evans ?"intreaba femeia extrem de draguta
"Da , eu sunt " spun usor
"Pai uite orarul tau si sper ca o sa-ti placa sa inveti aici ."
"Multumesc frumos " spun timid , apoi ies din cabinet .
Ma indrept spre sala de clasa si intru usor pe usa . In clasa,imediat ce intru linistea pune stapanire pe clasa iar unii dintre elevi incep sa susoteasca . Ce naiba ?! Ma indrept spre o banca libera si vad ca singura banca este langa geam . Macar nu ma voi plictisi . Ma asez si vad ca locul de langa mine este liber . Indata ce cartile mele sunt asezate pe banca , in clasa intra profesorul de matematica . Dupa ce ne povesteste ce o sa intampinam anul asta , incepe sa ne predea , iar pe la jumatatea orei pe usa apare un baiat plin de tatuaje , un tricou ii acoperea pielea , parul lui era usor dat pe spate si avea niste carlionti intunecati si perfecti , iar ochii lui erau de un verde mai ceva ca jadul .
" Domnule Styles , ma bucur sa vad ca ai trecut pe la ora " spune profesorul putin dur .
" Da , cum spui tu " spune baiatul plictisit .
" Te rog sa te asezi langa domnisoara Evens " spune profesorul , iar Styles isi indreapta privirea spre mine .
Acesta spre indreapta spre banca de langa mine si susotelile se aud din nou . Doamne ce ma fac ?! Styles se aseaza in banca , iar eu nu imi iau preivirea din cartea de matematica . Privirea lui era pe mine , ochii lui alunecau pe toate curbele mele , facandu-ma sa ma simt incomod . Tot inghiteam in sec si fara sa vreau mi-am miscat capul incet spre el .Ochii ni s-au intalnit , iar eu m-am blocat , el avea un zambet pervers pe fata , facandu--ma sa ma simt stanjenita de privirea lui intunecata .
Vocea profesorului se aude in sala de curs si eu imi duc ochii de la el la profesorul care inca ne preda . Am respirat usurata cand nu i-am mai simtit privirea pe mine . Dupa cateva secunde soneria suna si imediat imi bag caietele in banca . Styles se ridica si el , iar eu o iau practic la fuga pe coridor .
Deci asta e prima mea carte si nu stiu cat de bine am scris , dar sper ca va place :)
CITEȘTI
Darkness
FanfictionAm vrut atat de mult sa ma intind langa ea pe canapea , sa-mi intind bratele in jurul ei si sa dormim impreuna , doar sa dormim in brate ,dar mi-a lipsit curajul . Era atat de frumoasa si eu atat de stangaci , nu am impartasit cu nimeni atatea senti...