Capitolul 1

183 4 2
                                    

Cher's pov

M-am trezit cu greu şi m-am dat jos din pat,picioarele mele făcând contact cu parchetul rece.M-am dus leneşă la baie şi mi-am făcut rutina de dimineață

M-am imbracăt cu o pereche de colanți negri si un tricou tot negru larg,parul l-am prins in coc apoi am coborât in bucătarie unde era mama.

-Neața mama.

-Neața scumpo,esti pregatită?spuse ea cu un zambet pe față.

-Pregatită pentru ce? spun eu in timp ce beau puțin din cafeaua pregatită de mama.

-Astăzi sunt audițile la X Factor

-O Doamne am uitat dupa ce am luat micul dejun am mers la mine in camera si am inceput sa caut in dulap hainele cu care o sa ma imbrac.

Dupa jumatate de ora de cautare am ales o pereche de blugi gri rupți,un tricou negru cu o curea argintie la mijloc şi o geaca de blugi,iar in picioare am ales o pereche de botine negre cu toc de 20 cm.La ora 16:00 trebuie sa fiu acolo deci am inceput sa repet.

Nu ştiu cum a trecut aşa repeee timpul,acum eram la X Factor si aşteptam sa mă strige sa intru pe scena.Un bărbat mi-a strigat numele,am imbrățişato pe mama si m-am dus pe scena.

Aveam atatea emoții cand m-am prezentat dar cand am inceput sa cânt parca eram doar eu in camera mea melodia pe care am cantat-oera "turn my swag" dupa ce am terminat de cântat toata sala era in picioare şi aplauda am primit 3xDa nu pot sa cred.Am iesit de pe scena şi i-am sarit mamei in brate,eram atât de fericită.

Happy New Year! :*

Together Forever(Zayn Malik şi Cher Lloyd)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum