Nisa'nın Ağzından: -"Hadi ama Eylül geç kalacağız!
-"Tamam ya mızmızlanmasana Nisa geliyorum işte"
Çantamıda alarak kapıya doğru yöneldim.
Az sonra Eylül de yanıma gelerek.
-"Ders notlarımı aldın mı ?"
-"Evet aldım.Hadi çıkalım"
Eylül ayakkabılarımı giyerken bende asansörün aynasından kendime baktım.
Eylül ayakkabısını çoktan giymişti,çantasınıda alarak evden çıktık.
***
Okulun kapısından içeri girdik.Herkes kafasını çevirip bize baktı.
Normal bir şey çünkü okula yeni gelen iki kızdık.
Sınıfımıza doğru ilerledik.İçeri girdiğimizde sınıf boştu.Orta sıraya geçerek oturduk.Ve beklemeye başladık.
Az sonra içeri dört beş erkek girdi.Aralarında bir çocuk bize yaklaştı.
-"Sizde kimsiniz"bende karşılık verdim
-"Yeni geldik"Yanındakiler
-"Emin bunlar tam bir inek"diyerek hepsi birden kahkaha atmaya başladılar çok iticiydiler,Eylül dayanamıyarak söze atıldı.
-"Sizin kadar değiliz"
-"Kendinize dikkat edin ve bana iyi davranmaya bakın"ben ayağa kalktım
-"Davranmassak ne olur?"bana yaklaştı ve kulağıma fısıldadı.
-"Sizin için hiç iyi olmaz!"
Yanındaki ucubelerle arka sıralara geçtiler.Bize bakarak kahkahalar atıyorlardı.
Ahh! Tam bir ucubelerdi.Sanırım onlarda bizim hakkımız da böyle düşünüyolardı.
Dersin başlamasına yakın sarışına yakın ,düz ve kısa saçlı yanında da bi kaç çirkin kız içeri girdi.Evet hepsi birbirinden çirkindi.Eminlerin yanına doğru ilerlemeye başladı onların yanına gittiğinde o sarışın Emin'e sarılmıştı.Emin de ona karşılık vermişti. bize bakarak Emin'e ve yanındaki Murat'a,Emirhan'a ve Yavuz'a bir şeyler demeye başladı.
-"Söylesenize bunlar şu yeni gelen iki ezik kardeşler mi yoksa?"bunu derken hepsi kahkaha atıyorlardı bize bakarak bizi aşalıyorlardı.Eylül çok sinirlenmişti tam yanına gidip o kızın saçını yolucakken kolundan tuttum ve ona
-"Sen bekle ben ona karşılığını vericem Eylül."onlara yaklaştım ve
-"Sen kim oluyorsun da bizlen böylen konuşuyosun sarışın sürtük!"dedim evet bunu ben demiştim neye güvenerek mi Eylül'e ve kendime güvenerek demiştim.Tabi o sürtük de cevabımı vermişti.
-"Bana bak küçük inek"hey o kim oluyoda bana küçük birde inek diyordu"Burda bizim gibilerine böyle küçük inekler fazla"dedi kahkaha atarak.Bende ona daha çok yaklaşarak"En azından bir sürtük değilim"demiştim.Sürtük olduğunu nerden anladım çünkü geldiğinden beri Emin'e yaklaşarak onu öpmeye felan çalışıyodu ve ona yavşaklıklar yapıyordu.
Ordan ayrılarak Eylül'ün yanına ilerledim.
-"Bıraksaydın da görseydi ineği nisa!"dedi Eylül bende gülerek"Daha ilk günden olmaz Eylül"ikimizde kahkahalarla gülüyorduk taki hoca derse girene kadar.Derste o sürtükle Emin yan yana oturmuşlardı.Derste sürekli Emin buraya bakıyordu.Bi ara Emin buraya donuk kalmıştı taki o sürtük Emin'in kafasını kendine çevirene kadar.O süreçten sonra Emin bir daha bakmadı ancak sürtük buraya kötü bakışlar atıyodu.
***
Ders bittikten sonra sınıf boşaldı.Yani o Emin denen birde yanındaki sürtük hariç.Tencere yuvarlanmış kapağını bulmuştu.
Eşyalarımı toparlarken onlara iğnerek bakıyordum.
-"Sen neye bakıyorsun öyle"dedi sürtük olan.
-"Sizin iğrençliğinize!"
-"Topla eşyalarını ve burdan defol"Eylül sinirlenerek;
-"İğrençliğinizi izlicek kadar zevksiz değiliz!"
Sınıftan dışarı çıktık.Bu okulda bu ucubelerden çekeceğimiz var!
Bunlar bizi rahat bırakmayacak eminim.Zaten buraya gelmek hiç istememiştik.
Annemizi ve babamızı öldüğü için artık teyzemde kalıyoruz.Eski arkadaşlarımı şimdiden özledim.Ben bunları düşünürken Eylül lavaboya girdi.
Her zamanki gibi saçlarına bakmak için.İçeri girdik.Bir grup sürtük iki zavallıyı azarlıyordu.Anladığım kadarıyla sürtükler haksızlardı.Önlerine dikildim.Haksızlıktan nefret ederdim.
-"Haksız olduğun halde onlara bağıramassın!!"
-"Sen kimsin! Sana mı soracağım?"
-"Evet bana sorucaksın.Bu kızlara bağıramassın!"
-"Buna karıştığına pişman olucaksın"dedi sarışın sürtük.
-"Hiç sanmıyorum ucube"diyerek kaşlarımı çattım.
Ve üzerime bilerek su döktü.ah!daha çok dayanamıyarak saçlarını dağıtmaya başladım!
-"Ne yapıyorsun sen!"
O sırada sesleri duyan müdür içeri girdi ve
-"NE OLUYOR BURADA!!"
-"Bay tekin bu iki kız hiç bir şey yapmadan bize saldırdılar"Eylül sinirlendi.
-"Ne diyorsun sen ya!!"
-"Nisa ve Eylül hemen derhal odama, kızlar sizde öyle!!"
HAS*İKTİR!!!
ARKADAŞLAR,hemen söyliyim Nisa ve Eylül kardeşler.Bu benim ilk romanım yorulumlarınızı ve votenizi bekliyorum yorumlarınıza geri dönüşüm olucak hepinizi çok seviyorum teşekkürler :)