2.Bölüm

140 7 0
                                    

Nisa'nın Ağzından:                                            -Bu ne demek kızlar?"                       

-"Yalan söylüyorlar öyle bir şey olmadı!"

-"Yalan değil üzerime bir bakın bay tekin suçsuz yere bize naptılar!"evet bunu diyen o sürtüktü!!Yalan söylüyordu hemde biz suçsuzken evet belki dövmüş olabiliriz ama suçsuz yere değil.
-"Tamam siz çıkın kızlar.Eylül ve Nisa burada kalsınlar."doğrumu duydum yok olamaz ya ,o pis sürtük yüzünden şimdi kim bilir nolacak bize.Bizi resmen oyuna getirdi.ADİ SÜRTÜK!!!
-"İlk günden bu ne rezillik!"
-"Ama yalan söylüyorlar"
-"Bu konu burda kapandı.Ve birdaha böyle bir şey olursa uyarı olmıycak!"cevap bile veremeden devam etti bay Tekin"Beni iyi dinlediniz dimi olmıycak birdaha böle bişey şimdi çıkabilirsiniz"
Dışarı çıktığımızda sarışın sürtük ve onun yanındaki sürtükler birde Emin ve o diğer ucubeler bize bakarak bağırarak kahkaha atıyorlardı.Ah tanrım!!! O sürtüğün oynuna nasıl gelirdik.Ben iç sesimle konuşurken Emin yanıma geldi ve
-"Bize bulaşmıycaktınız!Size söylemiştik"o bunu söyledikten sonra çok sinirlenmiştim onu şuan burada öldürmek istiyodum.Tam o sırada sürtük oradan bağırdı
-"İlk günden müdüre gitmek nasıl bir duygu ezikler"bunu söyledikten sonra ordaki hepsi bize kahkaha atıyordu.İlk günden ikinci ceza olamazdı.Ama burda bitmeyecekti!O sürtük gününü görecekti.Hiçbir şey sölemeden oradan öylece gitmiştik.Buna ne kadar dayanabilirdik bilmiyordum.
Tam bir sürtük ve ucube okuluydu burası.Hepsi çok havalı ,kendimi bilmişler.
İlk günden nefret ettirmeyi başarmışlardı.Bu nefretin sonunda nolacak bilmiyorum.
***                                                             Eve geldiğimizde sinirli bir şekilde Eylül ve ben doğrudan yukarıya odalarımıza çıkmıştık,teyzem nolduğunu anlamamış garip garip bize bakıyodu.Eylül ve ben kapı hızlı bir şekilde kapatmıştık.Bugün çok sinirlenmiştim gerçekten aynı şekilde Eylül de.Tam sinirden gözyaşlarım dökülücekken aşağıdan sert bir kapı sesi geldi.
Eylül'ün Ağzından:
Nisa'yla hızlı bir şekilde odalarımıza çekilmiştik.Böyle bir sürtükten ne beklenirdiki.O an ki sinirimle her zaman yaptığım gibi dışarı çıkıp koşmam gerekiyodu,sinirimi sadece böyle alabiliyordum.Küçüklüğümden beri böyleydim dışarı çıkar sinirim yatışana kadar koşardım.Sinirimin yatışması için hemen üstümü değiştirdim.Üstüme sporcu atletimi,altıma ise kısa,dar taytımı giyip hırkamıda alıp merdivenlerden aşağıya indim.İner inmez teyzem beni sorgulamaya başlamıştı.
-"Canım noldu ikinizde çok sinirlisiniz durup bana anlatırmısın?"ben bunu duymamazlıktan gelip, hızlı adımlarımla kapıya yöneldim ve kapıyı sertçe kapatıp, dışarıya attım kendimi.Kulaklığımı takıp müziğimi açar açmaz koşmaya başladım.
Nisa'nın Ağzından:
Hemen camıma ilerleyip kimin çıktığına baktım.Dışarı çıkan Eylüldü.O hep böyleydi sinirlenince.Camdan uzaklaşarak yatağımın içine girip, yorganı üzerime çeker çekmez gözümden yaşlar akmaya başlamıştı.Tutamıyordum kendimi her zaman ki gibi herşeye ağlıyordum.Ben ağlamaya devam ederken birisinin kapıma gelip konuştuğunu duydum.
-"Nisacım nolduğunu anlatırmısın??"teyzem böyle konuşurken onu duymamaya çalışıyodum.Teyzem devam ederken kapının açıldığını duymuştum.Lanet olası kafam!! Hep unutuyordum şu kapıyı kilitlemeyi.Ben iç sesimle konuşurken teyzem yanıma oturdu ve konuşmaya başladı.
-"Bak Nisacım belki bana anlatmak istemessin ama"demeden lafını kesip,yatağın içinden kalkarak teyzeme sarıldım.Ve lafını kestiğim gibi ben devam ettim."Hayır teyzem senden hiçbir zaman bir şey saklamadım ve saklamayacağım"diyip ondan ayrılarak bugünü anlatmaya başladım.Teyzem olanları duyunca bana bakarak konuşmaya başladı."Bak Nisacım biliyosun annenlen baban sizi bana emanet etti.Ve sizin üzülmenizi hiç istemez.İlk günden böyle olmuş olabilir ama bu kadar üzülemene gerek yok,hem ben sizi tanıyorum siz onlara günlerini gösterirsiniz."diyip bana bakıp gülümsedi bende ona gülümsedim.Teyzem hep çok anlayışlıydı bize hiçbir zaman kötü davranmamıştı ve bizi hiçbir zaman es geçmemişti.Ben annemle bile hiç böyle değildim onlar ölmeden önce hep içime kapanıktım,ama onlar öldükten sonra daha çok duygusallaştım ve içime kapanık olmuyordum.Ben teyzeme sarılmaya devam ederken teyzem ayağa kalktı ve
-"Hadi kalk üstünü değiştir,sinirini geçiştirmek için aşağıda bir şeyler yapalım"dedi ve hemen odadan çıktı.O odadan çıkar çıkmaz bende hemen üstüme askılı beyaz blüzümü altıma ise kısa bi şort geçirdim,ve aşağıya inemeye başladım.Aşağıya indiğimde mutfaktan sesler geliyordu.Mutfağa ilerlediğimde masada kek ve puding için malzemler duruyordu.Teyzeme yaklaştım ve ona yine sarıldım bir kaç saniye böyle kalırken teyzem geri çekildi ve
-"Hadi hadi başlayalım anca yaparız"dedi bi tebessümle.Kafamı evet dercesine salladım.İlk kekden başladık keki hızlı bir şekilde yaparken un sırasına geldiğimizde un savaşı yapmıştık.Her taraf un olmuştu kahkalar atıyorduk.Biz savaşa devam ederken içeden bi anahtar sesi geldi ve mutfağa Eylül geldi yüzü şaşırırcasına bakıyordu.
-"Ne olmuş burada böle??"dedi.Yüzü hala şaşırmışcasına bakıyordu.O öylece bakarken ben ve teyzem ona bir avuç dolusu un fırlattık ve bu savaşa onuda dahil ettik.Hep beraber gülüyoduk.
***
Herşey hazır olduğunda yemekleride yemiştik.Bugün çok sinirli bi yandan da güzel bir gündü.Kendimi daha çok yormadan yatağıma girip kendimi uykuya teslim ettim.
***
Eylül'ün Ağzından:
Sabah kalktığımda saat biraz erkendi ama zaten Nisay'ı uyandırmak bi saatimi alıyodu,uykuyu çok seven birisi olduğundan.
Nisa'nın odasına doğru ilerledim.Kapıyı açtığımda Nisa horul horul uyuyordu.Yanına yaklaştım ve Nisayı dürttüm.
-"Nisa hadi kalk!!"
-"Hadi ama biraz daha uyuyayım daha erken."
-"Eğer şimdi kalkmassan Eminler bizden önce gidicekler ve bize sabah sabah plan yaparlar kalk hadiii!!"Nisa hala kalkmıyodu bende en sonunda onun yanına yattım ve onu yere düşürdüm işte o an kalkmıştı
-"Hele şükür Nisa hanım"bunu gülerek diyodum o ise sinirli bakışlarıyla beni öldürücek gibiydi.
-"Hadi git elini yüzünü yıkada hemen üstünü giyin ben aşağıda seni bekliyo olacağım."Hemen odadan çıktım ve aşağıya ilerleyip mutfağa gittim.Her zaman ki gibi teyzem çook tan gitmişti işine.
Nisa'nın Ağzından:
Eylül'e ne kadar sinirlensemde beni uyandırmanın başka çaresi yoktu.Hemen ayağa kalkıp banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım.Ardından odama ilerleyip üstüme göbeği açık siyah dil çıkartan blüzümü,altıma ise beyaz şortumu giydim ve aşağıya ilerledim.Eylül mutfakta masada bir şeyler atıştırıyodu.Bende onun yanına gittim sandalyeye oturarak bir şeyler atıştırdıktan sonra okula gitmek için hırkalarımızı giyip,çantalarımızı alıp evden çıkıyoduk ki ben;
-"Eylül hiç bişeyini unutmadın dimi bak geri hiç gelemem?"
-"Hayır kapıyı kilitle hadi"
Okula doğru ilerliyoduk ki taki o zamana kadar.
-"Olamaz Nisa kitabım evde kaldı!!"
-"Ben sana demiştim hiç bişeyini unutma diye,hadi koş çabuk ol"
Eylül hızlıca depar atıyodu eve doğru.Ben ise yoluma devam ediyordum.
***
Okula varmıştım.Sınıfa tekrar girip o sürtüğü görmek istemiyordum.İlk önce tualete doğru ilerledim.Tualete girmeden daha o sürtüğün sesini duymuştum.Bugünde bi olay yaşamak istemiyordum!!Oradan uzaklaşarak sınıfa doğru ilerledim.Sınıfta bi kaç kişi vardı.Bu kişilerin içinde Emin ve onun ucubeleride vardı!!Sınıfa girip biraz ilerlediğim o ucubeler ve Emin beni fark ettiler hepsi bi bakıp kafasını çevirdi tabi Emin hariç hepsi.Yerime oturduktan sonra sürtük ve onun yandaşları geldi.Sürtük olan tabikide Emin'nin yanına oturdu ve ona gene her zaman ki gibi şeyler yapıyordu.Sürtük tam ayağa kalkıp benim yanıma gelicekken sınıfa hoca girdi, sürtük hocayı görünce yerine geçti.
***
Hoca dersi anlatmaya başlamıştı.Ders başlayalı 5 dakika olmuştu ki sınıfın kapısı açıldı.Ben Eylül diye tahmin ettim,tahminimde doğru çıktı içeri giren Eylüldü.
Zil çalmıştı.Herkes aşağıya inmişti.Bizde Eylül'le sınıftan çıkıp koridorda duruyorduk.Eylül'le etrafı incelerken kafamı çevirdiğim gibi Emin'in yanımıza geldiğini gördüm.Emin bize tamamiyle yaklaştı ve 
-"Dünkü olay yüzünden biraz üzgünüm sınıfta bişey konuşmak istiyorum Nisa"şuan duyduklarım doğrumu Emin Soykıran bana üzgün olduğunu söylemişti!!
          
  Canlarım.Bölüm nasıldı? İnşallah bölümü beğenmişsinizdir.Bir şey söliyim Nisa ce Eylül ikiz kardeşler.Nisa sarı saçlı olan kumral olan ise Eylüldür.

Hepinizi çok seviyorum votelemeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın, hepiniz allaha emanet olun :)

İmkansız AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin