five

8 0 0
                                    

Onething; segala kekurangan didalam ff ni harap dimaafkan. I mean , dah hampir setahun aku tak buat ff so....

Terima jelah kekkekeke

"Kookie ? Sini makan nak."

Puan Jeon memanggil Jungkook yg sedang berjalan kearah mereka. Anak lelakinya itu kemas berpakaian uniform sekolah Seyeon Highschool.

Wajah tegang lagikan mendung Jungkook membuat Puan Jeon berkerut dahi. Tidak cukup tidurkah anaknya semalam ?

"Omo , Kookie yaa kenapa ni ? "

Puan Jeon berdiri dari duduknya dan berjalan kearah anaknya itu. Rambut masai anaknya disisir kemas menggunakan jari jemari.

" heh ini mesti angkara Jimin dan Taehyung kan ? Mereka ajak kamu main game sampai lewat malam kan ? Heh , dah agak dah dengan perangai kedua tu ikut sangat perangai mak doㅡ"

" Ommaa." Bidas Jungkook laju.

"Kook. Mak tahu kamu dan mereka dah berkawan lama dah tapi jangan sampai kamu biarkan mereka pijak kamu ! Rendahkan kamu ! Kamu satu satunya pewaris Golden Fashion. Kamu tak bolehㅡYah Jeon Jungkook !!! YAHHHH !!!"

Makin kuat jeritan Puan Jeon apabila Jungkook dengan selambanya keluar dari rumah tanpa berpamitan dengan ibunya.

Kelibat Jungkook yg menghilang membuatkan darah Puan Jeon makin naik.

" SEMUANYA OMMA BUAT UNTUK KAMU SUPAYA KAMU NAMPAK PERFECT DIMATA ORANG. YAH JUNGKOOK !"

" anjir punya anak."

Puan Jeon menarik nafas perlahan. Dia menenangkan hatinya membuak buak api kemarahan, kedua tangannya menyentuh dagu kemudian menaikkan kedua wajahnya.

"Jangan sampai berkedut Jeon."

"Allright. Omma akan pastikan kamu ikut semua kata kata omma."

Sementara itu Jeon Junghyun mengempal tangannya.

Senyuman sinis diukir. "Aku anak tertua Jeon , dan Jungkook satu satunya pewaris ?"

***

Aejung's POV

"Aejung."

Lagi. Lagi. Lagi.

Jungkook.

Apa lagi nak mamat ni? Aiguu.

"Hmm ?" Aku memusingkan badan dan menghadap Jungkook.

Apanih ? Ini Jungkook ke hantu ni ? Asal selekeh sangat ? Eh Jungkook tak macam ni. Jsjdndndjdjkss.

"Kau kenapa ?"

" Aku nak cakap sikit dengan kau."

Kedengaran serius. Muka dia pun dah tau yg dia tak dalam goodmood sekarang.

Aku menatik nafas. Bersedia untuk mendengar kata kata yg bakal Jungkook lemparkan. Aku dapat rasakan budak ni nak bebel aku.

Tch , aiguuu tengoklah lelaki ni...

"Apa ?"

Mata redupnya menikam mataku.

Omo omo omo , what the hell is happen ? Kenapa mamat bad ni pandang aku macam nak telan aku je ?

Aiguu...

"Tolong jangan pernah buat permintaan bodoh macam tu."

Aku kembali kerutkan dahi. Apa yg dikatakan Jeon Jungkook langsung tidak masuk akal membuatkan kakiku rasa nak sepak dia.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 27, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

[OG] Flower BoysWhere stories live. Discover now