Spider-man:
Jako každý jiný den jsem seděl na jedné z budov v New Yorku. Seděl jsem na okraji a čekal až mi můj pavoučí smysl oznámí nebezpečí. Občas jsem si bral i sváču, protože práce Spider-mana je náročná a bylo to taky z toho důvodu, že nemám čas na svačinu když na sobě zrovna nemám oblek. Ale vraťme se k mému pavoučímu smyslu, vždycky po nějaké chvíle mi oznámí kdy a na jakem místě se právě něco nebezpečného děje, tudiž je to lehčí než se houpat ve městě a hledat nějaký zločin když mužů vklidu čekat. Za nedlouho mi oznámil že v ulici Seven Eyes se něco děje. Poskočil jsem do zadu, rozeběhl se a skočil, ostastní by si mysleli že jsem sebevrah kdybych nepoužil moje sítě a nezhoupnul se na další budovu. Dohoupal jsem se až k zlatnictví kde právě probíhala loupež. Neopovážel jsem se rozbít okno a vpadnout tam. Prostě jsem otevřel dveře, opřel se a dal ruce k hrudi do kříže.
,,Chlapi, než začnu máte ještě šanci se vzdát."
,,To sotva." Odpověděl jeden z mužů a začali všichni po mně střílet.
,,Měli jste na výběr." Dodal jsem a udělal jsem svoje Spider-salto, abych se vyhnul střelám.
Stříleli všude do stran jako blázni, což nebylo neobvyklé. Paní která stála u pokladny zmáčkla tlačítko a spustil se alarm. Než to hoši stihli spozorovat, vystřelil jsem síť tak že se přilepili ke zdi. Paní mi poděkovala, já na ní přikývl a za nedlouho tu byla policie, potřásli mi rukou a já odešel. Vyhledat jsem nejbližší temnou uličku, kde jsem se převlekl a odešel domů. Po cestě jsem zašel ještě do jednoho krámu pro pití a byl jsem znovu na cestě.
Za nedlouho jsem přišel k našemu paneláku. Jelikož byl večer a nechtěl jsem ať se teta probudí, šel jsem po požárním schodišti k mému oknu které bylo vždycky otevřené po mém odchodu. Prolezl jsem dovnitř, svůj oblek jsem hodil na speciální nabíječku pod postelí a šel jsem spát.Ráno:
Když bylo ráno probudil jsem se brzy, abych si dodělal úkoly a nachystal si učebnice. Převlékl jsem se a zkontroval jsem si zprávy od Iron-mana, který mi od poslední mise nenapsal. Poté jsem šel do kuchyně kde na mě čekala voňavá snídaně, kterou připravila teta.
,,Dobré ráno sluníčko." Pozdravila mě.
,,Dobré ráno May, hmm.. ta snídaně úžasně voní." Pousmál jsem se, což mi teta oplatila. Poté jsme si šli sednou ke stolu a začali jíst.
Vždycky se mě ráno teta ptá jak se mám a vždycky mi vykládá ať jsem opatrný, že New York je nebezpečí a poté mi vykládá hoaxi. Když dovyprávý odejde do práce, já si nachystám baťoh a utíkám do školy. Když dojdu ke škole většinou na mě čeká Ned a ptá se mě jaké Spider-akce jsem dělal, jestli jsem byl s Tonym, apod. Poté vejdeme do vnitř, já si vytahnu nějaké věci ze skříňky a jdeme na Matiku.
Když ale potkám moji kamarádku MJ, celý se červenám a chvěji. Už si říkám strašně dlouhou dobu že ji někam pozvu, k čemuž mě i přesvědčuje i Ned, ale já na to pořád nemám.
Po pár hodinách škola končí a já odcházím ze třídy do skříňky, poté se přesvleču a jdu domů kde si okamžitě lehnu. Teta chodí domů většinou po mé škole takže když odcházím ven na hlídku tak se vždycky vymluvím že jdu s kamarády ven.
Poté odejdu ven s mým oblekem a odejdu do temné uličky kde se opět převleču do obleku a tak to pokračuje každý den..Ahojte! ✨ Chtěl bych vás uvítat u nové FF na žádost. Hehe
Jedna faninka po mně chtěla ať udělám FF na ship Spideypool, tak tady je první část. ❤️
U další kapitoly hoehihia Ahoj!
ČTEŠ
My Spidey 🖤|| Spideypool
Fanfiction❗️Upozornění❗️: - Pokud někdo tenhle ship neshipuje nebo se mu nelíbí, nemusí to číst. - Vše je smyšlené. - Nedokončený příběh. ~ Fanfikce o Spider-manovi a o Deathpoolovi. Cítí k sobě něco? Daji se dohromady?