Skinned Tom

316 23 1
                                    

V Tennessee žil muž jménem Tom. Byl krásný, charismatický a sportovně založený. Měl rád ženy, ale kdykoliv začal s nějakou chodit, nebyl spokojený. Když ho ženy v jeho městě přestaly bavit, přestěhoval se nedaleko do jiného. Potkal tam ženu jménem Eleanor, do které se zamiloval, ale žena již byla vdaná. Eleanor měl dlouhé blond vlasy, modré oči a tělo bohyně. Toma toto ale neodradilo. Po nějakém čase, co se scházeli na Lover's lane se městem začaly šířit pomluvy, že spolu chodí. Manžela Eleanor posedlá žárlivost a chtěl odplatu.
Manžel ženě řekl, že odjíždí na víkend, ale schoval se v přilehlém lese. Jak se domníval, večer přišel tom pro Eleanor. Sledoval je až na Lover's lane. Když byli milenci v nejlepším, uslyšeli otevírání dveří. Oba pohlédli do tváře rozzuřenému manželovi. Všimli si, že v ruce má lovecký nůž. Tom se začal bát o svůj život a začal prosit o milost s tím, že nevěděl, že je Eleanor vdaná. Manžel Toma vytáhnul za kotníky z auta do temnoty lesa. Eleanor v autě nic neviděla, ale slyšela Tomův srdceryvný křik. Druhý den ráno na místo činu přijela policie. Na větvích našla lidskou kůži. Manžel dokázal Toma stáhnout z kůže tak precizně, že Tom ležel kus pod chrastím ještě stále živý, ale nikdy jeho tělo nenašli. Tom od té doby, bloudí po Lover's lane a čeká na nějakou dvojici, co podvádí své drahé, aby jim učinil stejnou lekci, jakou dostal on sám.

20² městských legend Kde žijí příběhy. Začni objevovat