Son

361 15 2
                                    

Uyarı bu bölümde;

-Kan,şiddet,ceset

Geçecek.Eğer bu tür konuları sevmiyorsanız ve kötü buluyorsanız lütfen rapor etmeyin bana söyleyin bende bu bölümü silerim (bölüm kısa)
---------------------------------

Alman İtalya'nın kafasını yandan bastırarak tutu.Zaman kaybetmeden F.İtalya'nın suratını sertçe duvara,asılmıs tahtadan çerçevesi olan onu,İtalya ve Vatika'nın ormanda ki bir külübenin yanında çekindiği mutlu "aile" fotoğrafına son hızla çaptırdı.Fotoğraf bu kadar sertçe gerçeklesen kuvvete dayanamadı,tutunduğu çiveden aynı çuval gibi düşen İtalya gibi düştü.

Fotoğrafı koruyan cam(Uzun oluyor diye İtalya yazıyorum) İtalya'nın kanıyla lekelendi.İtalyan yerdeydi.Vücudu bu küçük acıda bile titriyor.Kolarına,bacaklarına tüm vücuduna işkence yapsada dizlerinin üstüne çıkmayı başardı.Ama dengeli değildi, titreyen vücudu yüzünden arada bir şağa veya sola karşı bir kuvvet vardı.

Alman,cebinden tabancasını çıkardı.Daha önce birçok kişinin son gördüğü şey olan soğuk tabanca şimdi onun ve sevdiği erkeğin sonu olucaktı.Herşey bitti.Savaşı kaybetti.Bir savaştan  daha fazlasını kaybedeceği ortada. Topraklarını, gücünü, çabaladığı herşeyi. Canı da dahi olmak üzere gidecek.Ama yinede kırk kalbini iyleştirmek istiyor.Onun kalbini kıran İtalya'dan ölmeden önce bir intikam alacak.İtalya'nın omzunun biraz altından kolunun bir yerlerinden tutu sertçe çektiği anda İtalya'nın etlerini sıkıştırdı.

Kendine çekti.Vücutları buluşunca durdu...Tüm kasları gevşedi....Öldürmek istediği İtalya ona çok masum bakıyor.....Çok korkmuş,gözleri daha şimdiden ağlamaktan kızarmıştı.Dengede durmak için elerini 3.Reich'in göğüsüne koymuştu.Bir eli ön cebini kapatırken diğer eli omzuna yakındı.

-P-per favore G-g-Germania non farlo!!

(L-ütfen A-a-Almanya bunu yapma!)

3.Reich bunu yapmak için olan tüm  cesareti kaybeder.Kendini o aptal Avrupaların eline düşürmemek için kafasına sıkabilir.... onuru için, ama aşık olduğu birini kendi silahı ile kafasından vurmak....Bu..Bu...Sadece kolay olmalıydı.Hain bir korkağın teki...Çok sevdiği biri.

Alman derince nefes alırken gözlerini kapadı.Küçük bir ter damlası yüzünden aktı.Bu İtalya'yı sadece daha da gerdi...

3.Reich bunu yapmadan önce son birkez daha istedi.Kolarını ve elerini İtalya'nın omzuna yakın olan yerlerde ki sırtına sardı kendine çekti.Yüzleri soludukları sıcak havayı hissedecekleri kadar yakındı.

-N-Nazista?

3.Reich son bir daha sevdiği erkekle öpüştü.Son bir daha onun yumuşak dudaklarını hissediyor.İtalya için     de pek farkı yoktu.Korkmuş ve aklı karışıktı.Ama bu onun son öpüşmesinden zevk almayacağının göstermez değil mi?

Karşılık verdi.Elerini Alman erkeğinin yanaklarına koydu.

...

Silah sesi bu küçük hoş anı bozdu.Bozan kişi bu anı bitmesini istemeyenle aynı kişiydi.

3.Reich, tabancayı İtalya'nın kalbinin tam üstüne koydu ve son iki mermisinden birini kana buladı.

İtalya'nın cesedi ağırlığını, Almana verdi.

3.Reich İtalya'nı tutu.Eğilip,otururken cesede sanki içinde hayla bir ruh varmış gibi dikkat eti.Cesedi kendi vücuduna yasladı.Son nefesini aldı ve elini kafasına yaklaştırırken son sözünü söyledi.

-Wenn ich weiß, dass War am Ende so ist ... würde ich meine Liebe stärker versuchen

(Savaşın böyle biteceğini bilseydim,daha çok çabalardım...Aşkım *İngilizcenden çevirip yaptım orda aslında daha sıkı
denerdim olacak*)

Kan duvarı bir kez daha kirleti.

---------------------------------
--------------------------
--------------------
--------
--
-

-BURAYA KAÇTI! ONU GÖRDÜM.

Kızgın olan Rus İtalya'nın evine kırılmış kapıdan girdi, arkasından koşan ABD,Fransa ve B.Britanya'yı geride bıraktı.

Evet Almanı buldu....Ama hiç umadığı şekilde.İtalya 3.Reich göğüsüne yaslanmıştı.Ağzıdan kan akarken.3.Reich sadece bir eli İtalya'nın sırtında açılan deliği kapatırken duvardan destek alarak oturuyor.En azından cesetlerini.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 15, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Countryhumans Oneshots. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin