مروان حصلهم بعد نص ساعه... وراح لقي نور لسه ملعبتش وواقفة مولعه فضل يضحك عليها....
.. اومال احمد ونورا فين...
.. راكبين العربيات التافهيين... وسايبني وانت مع حبيبه القلب وانا لوحدي... شكلي كدا هوافق ع ياسر دا اهو يسليني شوية...
..عشان اولع فيكي انتي وهو...
..قلت ايه...
..مفييش..هتلعبي ايه...
...اممم طب تيجي نلعب دي...
...نعم يختييي...دي انتي هبلة يبت...هتركبي دي ازاي...
..انت بتخاف ولا ايه...
..بقا كدا طب تعالي وراحوا للعبة...
عارفين لعبه ايه..🙂...قطر الموت..🙂🙂
..انتي متأكده يبت..هتركبيها لو اغمي عليكي هنفخك..سامعه...
..يعمي تعالي بس هي موته ولا اكتر....
...قبل ما القطر يطلع...احمد اتصل...
الو..نور انتي فين..
انا ومروان فقطر الموت..احمد بدأ يا احمد قول لامي انا بحبهااااااااعاااااااااااا....
يختااااااي...عااااااااا...ومروان جمبها ميت ضحك ومش خايف اوي عادي يعني....
نور شافته بتضحك...قعدت تضربه يابااااااارد بتضحك ع ايييه يارخمممم حسبي الله فييييك.....يماااااااا...يختااااي....يا يا ياماا...اغمي عليها وهي ماسكه فدراعه وحضناه..(سوووري سناجل)
بعد دقيقتين...القطر وقف...مروان قام وفك نور...وشالها...راح قعدها ع مقعد كدا وبدأ يفوق فيها....
نور...نورر...وبيضرب وشها براحه...مروان...مروان هموت...
بعيد الشر عنك ياقلبي...
ااه ااه ايه ال حصل....
قعدتي تقولي اركبها اركبها...اهو نزلتي مغمي عليكي ياهبلة...
يصغيرة ع الموت يانور شبابك راح يانور اااه يختيي...ااه...كنت هموت يامروان...
مروان وهو بيضحك...طب قومي ياخالتي نوسة قومي..
يلا ياباارد..
احمد ونورا جم نحيتهم...
احمد...ايه ال حصل يا سكيننه...ايه الجرالك يختي عملتي كدا ليه..
نور..اااه ياختشي اااه...شفت الموت بعنيا ولاحدش سما عليااا ياحمد اااه....ااه يماا....ااه.......كنت بطير كدا اهو..ڤوووووووو....والبارد دا قعد يضحك عليا ال معندوش دم...وبعدين مدرتش بحاجه ياختشي والله...بس ليا فالعمر بقيا والله...
احمد...يلا ياهبلة..نورا هتموت من الضحك هي ومروان واحمد قعد يضحك ع اخته الهبلة....
هتركبوا حاجه تاني ولا ايييه....