0.8

1.1K 86 36
                                    

Karşımda duran kişiler Noah ve Finn ' di .

Şaşkınlıkla Ekin ' e baktım o da tıpkı benim gibi ağzı açık onlara bakıyordu .

Bir süre sonra kendime geldim ve elimle onlara içeri buyrun işareti yaptım .

İçeri geçip oturdular .

" Biz hemen geliyoruz " dedi Ekin beni kolumdan tutarak mutfağa götürürken .

" Lan oha bana nasıl söylemezsin kiracıların bunlar olduğunu " dedim Ekin ' e telaşla

" Kızım bende bilmiodum nerden bilim oha şok geçiriyorum şu an , Finn geldi lan FINN!!! " dedi Ekin bağırarak

Hemen içeridekiler duymasın diye elim le ağzını kapattım .

İyice sakinleşip salona geçtik .

Noah televizyonun yanında ki ikili koltuğa Finn ' de o koltuğun tam karşısında olan üçlü koltuğa oturmuştu .

Ekin ile birbirimize baktik .

" Bunlar niye yan yana oturmadılar ki ! " dedim kendi kendime .

Ekin hemen tek hamlede Finn ' in yanına oturdu .

Bende salak salak etrafa bakıyordum .

" Otursana " dedi Ekin fısıldayarak .

" He He evt tmm " dedim ve çekinerek Noah ' in yanına oturdum .

Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki dışarıdan çok net duyulacak kadar yüksek sesliydi .

Ellerim titriyordu , kendimi hiç iyi hissetmiyordum .

Ekin söze girdi " ee şey biraz kendinizden bahsetsenize "

" Biz aslında Stranger Things ' de oynuyoruz , yani bir hayli popüleriz . Fanlarımız evimizi bulunca taşınmak zorunda kaldık . İnternette senin paylaştığın ilanı görünce fırsat bu fırsat hemen gelelim dedik " dedi Finn Ekin i göstererek .

Noah hiç konuşmuyordu .

Bende heyecandan konuşabileceğimi sanmıyordum zaten .

Lanet olsun ki bizim ikili koltuk baya bir dardı . Bu yüzden Noah ile dip dibe oturuyorduk . Nefes alış veriş lerini çok net duyuyordum . Ve tabii kokusu da burnuma buram buram geliyordu .

Çilekli vanilya gibi kokuyordu .

Başım iyice dönmeye başladı .

Ekin ' in konuşması ile kendime geldim .

" Ee kira fiyatıni belirleyelim . "

Bir süre konuşup kirâ nin fiyatını belirledik .

" Tamam o zaman biz gidip eşyalarımızı hazırlayalım yarın akşama doğru gelip yerleşiriz ." Dedi Finn

Noah ve ben muhabbet boyunca ağzımızı bile açmadık . Sadece Ekin ve Finn ' in dediklerini kafamızla onaylıyorduk .

Finn ' ler kalkıp gittikten sonra kendimi koltuğa attım ve derin derin nefes almaya başladım .

Ekin ' de yanımda zıplıyordu .

Ekin " hadi ben yatıyorum seni de derin nefeslerin ve hızlı çarpan kalbin ile baş başa bırakıyorum bay bay " dedi ve gitti

5 oy gelirse sırada ki bölümü atacağım

Noah Schnapp ~Hayran Kurgusu [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin