Teroarea anilor '70

8 1 0
                                    


"Chemați-l pe tata. El este de vina"

Trei omoruri deosebit de grave, un omor calificat, sase tentative de omor, cinci violuri, o tentativa de viol și mai multe furturi și tâlhari aceste fapte il reprezinta pe criminalul în serie ce a băgat multă frica în bucureșteni acesta fiind Ion Rîmaru.
Ion Rîmaru este unul din cei mai periculoși si faimoși criminali în serie din România ce a băgat frica în omenii din capitala. Faptele sale încep pe data de 5 martie 1971, data la care era descoperit trupul neînsuflețit al unei tinere femei. Cercetările au dovedit  atunci ca victima fusese ucisa într-un mod sadic și apoi violata, aceasta purtând pe corp numărate urme de mușcături.
O lună mai târziu, o crima identica a  fost semnalata în sectorul 4 al Bucureștiului iar Miliția Capitalei adaugă acestor fapte alte doua omoruri similare care avuseseră loc în anul 1970 și al căror autorul nu a fost identificat. Atunci autoritățile au înțeles ca se confruntau cu un criminal în serie.
Sute de persoane au fost interogate și ținute sub observație, iar specialiștii Institutului de Medicina Legala reușeau în premiera mondiala sa reconstituie portretul robot al criminalului numai după amprentele dentare.

Sa se consemneze ca înainte de 1971 nu aveau tehnologia necesara sa faca un portret robot mai ales după amprente dentare. O sa vedeți imediat de ce subliniez acest lucru.

Și totuși autorul odioaselor crime continua sa acționeze nestingherit.
Ion Rîmaru a fost prins deoarece lângă corpul ultimei victimei, criminalul scăpase o adeverință medicala. Din acest moment, capturarea sa nu mai reprezenta decât o problema de timp.
Arestat în căminul studențesc al Facultății de Medicina Veterinara, acolo unde era student în anul 3, Ion Rîmaru își recunoaște faptele după mai multe ore de interogatorii. Procesul care a urmat a fost unul rapid, iar ucigașul primea pedeapsa maxima adică moartea.
În același an 1971 la 23 septembrie, în curtea penitenciarului de la Jilava, Ion Rîmaru era executat prin împușcare. Ultimele cuvinte aveau însă să rămână întipărite în mintea celor prezenți și se vor dovedi extrem de adevărate :" Chemați-l pe tata. El este de vina"

Încă nu a-ți scăpat de mine mai avem ceva pe plus la acest capitol.

Florea Rîmaru - Ereditatea crimei

Era anul 1944, atunci când o serie de crime zguduia Bucureștiul. Într-un singur an cinci femei fuseseră ucise cu bestialitate, iar amprentele recoltate de autoritățile vremii respective nu se potriveau cu cele ale infractorilor din baza de date. Era vorba așadar, de un individ fără antecedente penale. Cu toate acestea timpul a trecut, iar criminalul nu a fost găsit niciodată (sau identificat ).
Misterul ieșea din nou la iveala în anii '70 atunci când seria de crime a lui Ion Rîmaru îngroza întreaga capitala. Spre surprinderea criminalistilor, amprentele celui care ucide erau identice cu cele ale criminalului din anul 1944. Cum ar fi fost însă posibil asa ceva? În fond, trecuseră 25 de ani iar infractorul ar fi trebuit sa aibă o vârstă înaintată, posibilitatea exclusa pe loc de autorități. Și totuși, modul de operare și de înfăptuite a crimelor erau aproape identice.

O stranie coincidenta răspundea totuși la întrebările care existau de atâtia ani. La exact un an de la executia lui Ion Rîmaru, la 23 septembrie 1972, la Institutul de Medicina Legala era adus cadavrul unui bărbat care aparent căzuse dintr-un tren.
Examinarea acestuia aducea un rezultat șocant. Amprentele celui care murise în bizarul accident erau cele ale ucigașului din 1944. Era nimeni altul decât Florea Rîmaru, tatăl celui mai cunoscut asasin din istoria Bucureștiul.

Părerea mea este ca tatăl  Florea Rîmaru, ce a ucis în 1944 fără mila acele femei cred ca a fost mândru mai ales ca acesta nu a fost prins. Văzând ca are un copil, un moștenitor  el la învățat ca e bine sa facă rău femeilor, oamenilor, iar  copilul din păcate  la ascultat.... Și de aia a ajuns cum a ajuns mai ales  ultimele cuvinte care au  fost " Chemați-l pe tata. El este de vina"... Oameni bolnavi exista și acest lucru nu este bine pentru nimeni care este sănătos la cap. Ucigașul care sia învățat propriul fiu sa ucidă cu zâmbetul pe buze nu e sănătos mintal și chiar îmi pare rău că astfel de oameni își bat joc de proprii copii. Ce vreau sa zic pentru toți fete, copii, băieți.. etc aveți grije la astfel de oameni nu se știe niciodată ce pot sa facă. Acest om a fost bolnav mintal ce a fost împins de către minta sa ca e bine ce face și asa a avut putere psihica sa convingă un copil (propriul copil) sa facă la fel.. Asta e omul bolnav, asta e un criminal și repet atenție la asemenea oameni ca se găsesc peste tot.



Sper ca va plăcut și sa continuați sa îmi citiți aceasta carte. Va pup și ne revedem noi ❤️🥺

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 15, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Criminalii lumiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum