Shuhua a szobájában ül és a Hann-t hallgatja, ha tippelnem kéne, akkor teljes hangerővel. Alapvetően semmi bajom a Hann-nal, az egyik kedvencem a saját dalaink közül, de az, hogy ellenem használja, az kicsit kiakasztó. Jó, tudom hogy nem kellett volna csókolóznom vele, de ez akkor a sojunak köszönhetően tök vicces ötletnek tűnt, és igazából nem is volt olyan rossz... Nem Soojin! Shuhua lány. És te is lány vagy. Aki a fiúkat szereti.
Shuhua-ról ugyanez nem mondható el. Már az ismerettségünk elején feltűnt, hogy nem úgy néz rám, mint a többiekre, ez pedig idővel egyre egyértelműbb lett, valamennyiünk számára. Miyeon unnie azt tanácsolta, hogy ne csináljak semmit. Hogy lehet, Shuhua-nál ez csak egy fellángolás, és majd magától elmúlik. Hát most úgy tűnik, hogy elmúlt. Csak éppen nem a legszebben.
Nem tudom, hányadszorra kezdődött most el a Hann, de én kezdem kicsit unni. Úgy hallgatnék valami mást! Mondjuk ami nem arra emlékeztet, hogy összetörtem Shuhua szívét. Mert nem direkt csináltam, nem akartam megbántani őt, csakhát... így sikerült. Restellem a dolgot, szörnyen szégyellem magam, de mostanában amúgy is kerül engem, így nem kell hamar a szemébe néznem.
Valamelyik nap láttam, hogy egy füzetbe írogat valamit, gondolom naplót vezet. Én sose vezettem naplót, nem volt rá szükségem, de most megnyitottam a telefonomon egy új jegyzetet, hogy ezt leírhassam. Erről nem nagyon tudok már kivel beszélni, a lányok közül senki sem volt még olyan helyzetben, mint most én. Shuhua-val meg beszélnék, de attól félek, hogy csak rontanék a helyzeten. Eddig bármit tettem, csak rontottam a helyzeten. Nem akarom bántani őt, de én nem vonzódom a lányokhoz romantikusan. Nem vagyok olyan, mint ő, én leginkább az átlagos lány kategóriába illek bele. Aki alapvetően lányos, szeret sminkelni és öltözködni, van egy kis tehetsége tánc és ének terén, és egy nála sokkal vonzóbb, elérhetetlen fiúba szerelmes. Az, hogy idol lettem, csak a kemény munkámnak köszönhető, illetve hogy jól beleillek az (G)I-dle koncepciójába. Főleg táncban tűnök ki a társaim közül, aminek örülök, mert szeretek táncolni, és így hagyom érvényesülni őket is. Ez volt az álmom, mindig is táncolni akartam, de most, hogy megéltem az álmomat, nem vagyok boldog. Nem lehetek boldog, amíg Shuhua rosszul érzi magát miattam. De nem az én hibám, hogy nem érzek úgy iránta, ahogy azt ő szeretné. Megpróbáltam, mindent megpróbáltam, de nekem fiú kell, egy fiú teste és egy fiú lelke. Nem egy lányé. Nem szeretem Shuhua-t. El kell felejtenie engem, és nekem is el kell felejtenem őt. Hiába élveztem a csókját.
YOU ARE READING
Soojin feljegyzései
FanfictionSoojin gondolatai Shuhua-ról ft. (G)I-dle songs A Shuhua feljegyzései című könyvem folytatása. 6 rész Befejezett