𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜 6:00 𝚊𝚗𝚍 𝙰𝚜𝚑𝚢 𝚑𝚊𝚍 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚐𝚘𝚝𝚝𝚎𝚗 𝚞𝚙. 𝙷𝚎 𝚙𝚞𝚝 𝚘𝚗 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚘𝚠 𝚝𝚜𝚑𝚒𝚛𝚝, 𝚋𝚕𝚞𝚎 𝚓𝚎𝚊𝚗𝚜, 𝚊𝚗𝚍 𝚟𝚊𝚗𝚜. 𝙷𝚎 𝚛𝚊𝚗 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚔𝚒𝚝𝚌𝚑𝚎𝚗 𝚊𝚝𝚎 𝚊 𝚐𝚛𝚊𝚗𝚘𝚕𝚊 𝚋𝚊𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚊𝚗 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚝𝚘 𝙽𝚊𝚘𝚖𝚒'𝚜 𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎. 𝚆𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚐𝚘𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚠 𝚜𝚝𝚘𝚗𝚎𝚜 𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚒𝚗𝚍𝚘𝚠. 𝙵𝚒𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚜𝚑𝚎 𝚘𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖𝚎𝚍 "𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚜𝚘 𝚎𝚊𝚛𝚕𝚢?" 𝙷𝚎 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚕𝚍 𝚊 𝚙𝚘𝚜𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝑇𝑜𝑑𝑎𝑦 𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑖𝑟𝑠𝑡 𝑑𝑎𝑦 𝑜𝑓 𝑚𝑖𝑛𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝐶𝑎𝑙𝑙𝑢𝑚'𝑠 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑎𝑡𝑖𝑜𝒏𝒔𝒉𝒊𝒑!" 𝚂𝚑𝚎 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚒𝚗𝚍𝚘𝚠 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚎𝚗 𝚖𝚒𝚗𝚞𝚝𝚎𝚜 𝚕𝚊𝚝𝚎𝚛 𝚜𝚑𝚎 𝚛𝚊𝚗 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎. 𝚂𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚘𝚗 𝚐𝚛𝚎𝚢 𝚝𝚜𝚑𝚒𝚛𝚝, 𝚙𝚒𝚗𝚔 𝚓𝚎𝚊𝚗𝚜, 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚕𝚊𝚌𝚔 𝚗𝚒𝚔𝚎𝚜.
𝙰𝚜𝚑𝚢 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎. 𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 6:45. 𝚂𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕. 𝚆𝚑𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚐𝚘𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚑𝚎 𝚛𝚊𝚗 𝚞𝚙 𝚝𝚘 𝙲𝚊𝚕𝚕𝚞𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚔𝚒𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚒𝚙𝚜. 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚜𝚕𝚘𝚠𝚕𝚢 𝚜𝚝𝚘𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚔𝚒𝚜𝚜𝚒𝚗𝚐. 𝙰𝚜 𝙲𝚊𝚕𝚕𝚞𝚖 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚊𝚢 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚕𝚕 𝚛𝚊𝚗𝚐.
𝙸𝚗 𝙼𝚛. 𝙰𝚗𝚍𝚛𝚎𝚜' 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜
𝙰𝚜𝚑𝚢 𝚑𝚊𝚍 𝚝𝚘 𝚜𝚒𝚝 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚝𝚘 𝙺𝚒𝚙 𝚠𝚑𝚘 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜 𝚌𝚕𝚘𝚠𝚗. 𝙷𝚘𝚗𝚎𝚜𝚝𝚕𝚢 𝙰𝚜𝚑𝚢 𝚍𝚎𝚜𝚙𝚒𝚜𝚎𝚍 𝚑𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚜𝚒𝚝 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖. 𝙰𝚕𝚕 𝙺𝚒𝚙 𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚍𝚒𝚍 𝚠𝚊𝚜 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚜𝚝𝚞𝚙𝚒𝚍 𝚓𝚘𝚔𝚎𝚜 𝚍𝚞𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜 𝚙𝚎𝚛𝚒𝚘𝚍.
(𝐻𝑖𝑦𝑎! 𝐼 𝑎𝑚 𝑔𝑜𝑛𝑛𝑎 𝑡𝑒𝑙𝑙 𝑦𝑜𝑢 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝐾𝑖𝑝 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑒𝑛𝑑 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑐ℎ𝑎𝑝𝑡𝑒𝑟)
𝙻𝚞𝚌𝚔𝚕𝚒𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝙰𝚜𝚑𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜 𝚠𝚊𝚜 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚊𝚗 𝚑𝚘𝚞𝚛. 𝙰𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜 𝚑𝚎 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚘𝚘𝚍 𝚌𝚘𝚞𝚛𝚝 𝚝𝚘 𝚠𝚊𝚒𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝙽𝚊𝚘𝚖𝚒, 𝙰𝚕𝚎𝚡𝚊 𝚊𝚗𝚍 𝙲𝚊𝚕𝚕𝚞𝚖. 𝙾𝚗𝚌𝚎 𝚑𝚎 𝚐𝚘𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚠 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚠𝚊𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚒𝚖 𝚝𝚘 𝚎𝚊𝚝. 𝚆𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚒𝚍𝚍𝚕𝚎 𝚘𝚏 𝚎𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝙺𝚒𝚙 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚞𝚙 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚜𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐. "𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚎𝚕𝚕 𝚍𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚝!?" 𝚎𝚡𝚌𝚕𝚊𝚒𝚖𝚎𝚍 𝙲𝚊𝚕𝚕𝚞𝚖. 𝙺𝚒𝚙 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚜𝚖𝚒𝚛𝚔𝚎𝚍.
"𝙰𝚠𝚠, 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚖𝚊𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚊𝚖 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚘𝚢𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚑𝚊𝚑𝚊~" 𝙺𝚒𝚙 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚜𝚖𝚒𝚛𝚔𝚒𝚗𝚐. 𝙰𝚜𝚑𝚢 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚝𝚘𝚘𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚗𝚘𝚝 𝚜𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚠𝚘𝚛𝚍.
"𝚈𝚘𝚞 𝚏𝚞𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚊𝚜𝚝𝚊𝚛𝚍!" 𝙴𝚡𝚌𝚕𝚊𝚒𝚖𝚎𝚍 𝙲𝚊𝚕𝚕𝚞𝚖 𝚒𝚗 𝚊𝚗 𝚊𝚗𝚐𝚛𝚢 𝚝𝚘𝚗𝚎. 𝙰𝚕𝚎𝚡𝚊 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚖𝚘𝚝𝚒𝚘𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝙽𝚊𝚘𝚖𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎, 𝚜𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚐𝚎𝚝 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚊𝚠𝚊𝚢. 𝙺𝚒𝚙 𝚜𝚖𝚒𝚛𝚔𝚜 𝚊𝚝 𝙲𝚊𝚕𝚕𝚞𝚖. 𝙵𝚒𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚕𝚕 𝚛𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚜𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚝𝚘 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜.
𝐻𝑖𝑦𝑎! 𝐿𝑖𝑘𝑒 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑... 𝐼 𝑎𝑚 𝑔𝑜𝑛𝑛𝑎 𝑏𝑒 𝑒𝑥𝑝𝑙𝑎𝑖𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑤ℎ𝑜 𝐾𝑖𝑝 𝑖𝑠....
𝗦𝗼... 𝗞𝗶𝗽 𝗶𝘀 𝘁𝗵𝗲 𝗰𝗹𝗮𝘀𝘀 𝗰𝗹𝗼𝘄𝗻... 𝘄𝗵𝗼 𝗷𝗼𝗸𝗲𝘀 𝗮𝗿𝗼𝘂𝗻𝗱 𝗹𝗶𝗸𝗲 24/7 𝗮𝗻𝗱 𝘄𝗵𝗼 𝗻𝗲𝘃𝗲𝗿 𝗽𝗮𝘆𝘀 𝗮𝘁𝘁𝗲𝗻𝘁𝗶𝗼𝗻....
ℍ𝕖 𝕚𝕤 𝕒𝕝𝕤𝕠 ℂ𝕒𝕝𝕝𝕦𝕞'𝕤 𝕨𝕠𝕣𝕤𝕥 𝕖𝕟𝕖𝕞𝕖𝕪....
𝐇𝐞 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐡𝐚𝐬 𝐚 𝐡𝐮𝐠𝐞 𝐜𝐫𝐮𝐬𝐡 𝐨𝐧 𝐀𝐬𝐡𝐲...
𝑻𝒉𝒂𝒕 𝒊𝒔 𝒂𝒍𝒍.... 𝒏𝒐𝒘 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝑰 𝒈𝒐... 𝒊𝒎𝒎𝒂 𝒕𝒆𝒍𝒍 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈.... 𝒘𝒆𝒍𝒍 𝒔𝒉𝒐𝒘 𝒚𝒐𝒖....
ᴛʜɪs ɪs ᴡʜᴀᴛ ᴋɪᴘ ʟᴏᴏᴋs ʟɪᴋᴇ--
𝑶𝒌𝒂𝒚! 𝑩𝒚𝒆𝒆𝒆𝒆!!!
YOU ARE READING
The Softie and the Emo
RomanceAshy Carson is just a normal 17 year old junior... he has pale blonde hair, green eyes, and freckles with black glasses... he is known as "the softie" of the school... Callum Revera on the other hand is a 18 years old senior... he has black hair, bl...