Guardian Angel

2.7K 191 22
                                    


Intro >>>

"သားရယ္ .. ဟိုေလ .. Aunty ဘာေျပာရမွန္းေတာင္ မသိေတာ့ဘူး၊ Aunty လည္း သူ နားဝင္ေအာင္ ေျဖာင္းျဖၾကည့္ပါေသးတယ္၊ သူကိုယ္တိုင္က ခါးခါသီးသီးျဖစ္ေနတာဆိုေတာ့ .. သူ႔ဆႏၵအတိုင္း .. "

"ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကြၽန္ေတာ္ႀကိဳးစားၾကည့္ခ်င္ေသးတယ္ Aunty .. အခုေတာ့ ဒီလိုျဖစ္ေနေပမယ့္ ေနာက္ပိုင္း သူ ကြၽန္ေတာ့္ကိုလက္ခံလာမွာပါ"

လူႀကီးတစ္ေယာက္ စကားေျပာေနတုန္း ၾကားျဖတ္ေျပာရတာမေကာင္းမွန္းသိေပမယ့္လည္း Yifan တစ္ေယာက္ ညည္းညဴေျပာဆိုေနတဲ့ Aunty ႀကီးစကားမဆံုးခင္ အေလာတႀကီးနဲ႔ဝင္ေျပာလိုက္မိတယ္။

Aunty ႀကီးကေတာ့ Yifan ဘာေျပာေျပာ ေခါင္းတခါခါလည္တခါခါလုပ္ေနဆဲ။ ဒါေပမယ့္ သူကိုယ္တိုင္ အခ်ိန္ယူဆံုးျဖတ္ခဲ့ၿပီးသား ကိစၥတစ္ခုကို အခက္အခဲေလးတစ္ခုႏွစ္ခုႀကံဳရတာေလာက္နဲ႔ေတာ့ စြန္႔လႊတ္အရွံုးေပးခဲ့တယ္ဆိုတာ သူ႔ရာဇဝင္မွာမရွိဘူးေလ။

"ခြင့္ျပဳပါ Aunty ရယ္၊ ဒါကလည္း သူေကာင္းဖို႔အတြက္ပဲမလား၊ ဒီအခ်ိန္မွာ သူ႔ကို ဒီတိုင္းႀကီးပဲလႊတ္ထားလိုက္မယ္ဆို အခ်ိန္ၾကာလာတာနဲ႔အမွ် ဒီထက္ပိုဆိုးလာႏိုင္တယ္"

"ဟုတ္တာေတာ့ဟုတ္ပါတယ္ သားရယ္၊ ခုေျပာေနတာက သားကို သူအႏၲရာယ္ေပးမွာ Aunty က စိုးရိမ္လို႔ပါ"

Aunty ႀကီး စကားဆံုးေတာ့ သူတစ္ခ်က္ၿပံဳးလိုက္ရင္း

"ဒါဆုိရင္ေတာ့ စိတ္မပူပါနဲ႔ Aunty .. ဒီအလုပ္ကို စလုပ္မယ္ဆိုကတည္းက ျဖစ္ႏိုင္ေခ်ရွိတာေတြကို ကြၽန္ေတာ္အကုန္တြက္ထားခဲ့ၿပီးသားပါ၊ အဓိကက ကြၽန္ေတာ္ သူ႔ကို ကူညီခ်င္တယ္၊ သူ႔အေျခအေနတိုးတက္လာေအာင္ သူ႔ေဘးကေန ကြၽန္ေတာ္ ေစာင့္ေရွာက္ေပးခ်င္တယ္"

"ေက်းဇူးပါ သားရယ္၊ ဒါနဲ႔ Aunty တစ္ခုေလာက္ေတာ့ေမးမယ္ေနာ္၊ သား သူ႔ကို ဘာေၾကာင့္ ဒီလိုကူညီခ်င္ရတာလဲ၊ ဟို .. Aunty ေျပာတာက သားနဲ႔သူနဲ႔က တစ္ခါမွလည္းမေတြ႕ဖူးၾကဘူးေလ၊ Aunty တို႔နဲ႔ေတာင္ Yixing မိတ္ဆက္ေပးမွ တစ္ခါေလးေတြ႕ဖူးတာဆိုတာေတာ့ ... သား ဘာေၾကာင့္ သူ႔ကိုကူညီေပးခ်င္တယ္ဆိုတာ .. "

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 09, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Guardian AngelWhere stories live. Discover now