💔🔥part 21

3.5K 137 1
                                    

Mora scene :
រាងតូចអង្គុយអានសៀវភៅរបស់នាងនៅលើគ្រែដើម្បីបន្ធូអារម្មដែរខឹងអម្បាញ់មិញនេះ...តុកតុក
Mora«អ្នកណា??»
Jungkook «គឺបង...»
Mora«មករកអី??»
Jungkook «គឺមកគេងជាមួយនឹងអូននេាះអី!!»
Mora«អ្នកណាហៅលោកមក??»
Jungkook «គឺម៉ាក់របស់អូនឱ្យបងមកគេងនៅទីនេះ!!»
Mora«តែខ្ញុំមិនឱ្យលោកគេងទេ!!»
Jungkook «ប្រពន្ធសម្លាញ់ហាា៎៎!!បើកទ្វាមក!!ថ្ងៃនេះបងហត់ណាស់បើអូនមិនឱ្យបងគេងទេតើបានកន្លែងណាគេងទៅ??»
Mora«រឿងរបស់លោក!!»
Jungkook «ក៏បាន!!ចឹងបងនឹងទៅគេបន្ទប់ប៉ាម៉ាក់របស់អូន!!»
Mora«អេេ!!ឆ្កួតទេហ៎៎េេ??កុំទៅឱ្យសេាះណា!!»
រាងតូចក៏ប្រញាបដាក់សៀវភៅចុះហើយរត់ទៅបើកទ្វា
ក្រាក~~
Jungkook «អរគុណ!!អូនសម្លាញ់!!»
រាងក្រាស់ក៏ប្រញបរត់ចូលទៅក្នុងបន្ទប់យ៉ាងលឿន
Mora«នែ៎៎!!ចេញទៅកុំមកគេងលើគ្រែរបស់ខ្ញុំ!!»
Jungkook «បងចង់គេងយ៉ាងម៉េច??»
«...»
រាងតូចមិនមាត់ហើយក៏ឡើងទៅគេងបែខ្នងដាក់គេ
Jungkook «ខឹងហ៎៎េេ??»
គេអោនមកជិតមុខរបស់នាង...
Mora«ថយទៅ!!កុំមករញេរញៃ!!បើមិនចង់គេងក្រៅបន្ទប់ទេនេាះ!!»
Jungkook «បាទ!!!!»
រាងក្រាស់និយាយហើយក៏ក្រោកទៅបន្ទប់ទឹកដើម្បីសម្អាតខ្លួន...រួចហើយក៏មកគេងនៅលើគ្រែជាមួយនាង...គេសម្លឹងមើលផែនខ្នងរបស់នាងតូចដោយស្នាមញញឹម...«បងនឹងយកឈ្នះចិត្តអូនឱ្យបាន!!»
Morning
រាងតូចក្រោកឡើងហើយមើលទៅជុំវិញខ្លួនមិនឃើញរាងក្រាស់ក៏ប្រញាបងូតទឹករួចចុះទៅខាងក្រោម...
Jungkook «ក្រោកហើយហ៎៎េេ??»
«...»
Aunt«ថ្ងៃនេះអ្នកប្រុសក្រោកមកពីប្រលឹមមកធ្វើអាហារពេលព្រឹកឱ្យអ្នកនាងតូចណា!!ពិតជាគួឱ្យស្រលាញ់ណាស់!!»
Mora«គួឱ្យស្រលាញ់សម្បើមណាស់!!»
Jungkook «បានហើយ!!ឆាប់មកញាុំមក!!»
Mora«ប៉ានឹងម៉ាក់ទៅធ្វើកាបាត់ហើយហ៎៎េេ??»
Aunt«ចា៎៎!!អ្នកនាងតូច»
Girl «អ្នកប្រុស!!មាគេមករក!!»
Jungkook «អ្នកណា??»
Girl «គឺមនុស្សស្រីម្នាក់...»
Jessica «Jungkook!!»
Jungkook «Jessica??នាងមកទីនេះធ្វើអី??»
Jessica «ខ្ញុំមករកលោកនឹងណា!!អូ!!!សូមទោសផងខ្ញុំភ្លេចមើលម្ចាស់ផ្ទះនៅទីនេះ!!»
Mora«មិនអីទេ!!តែថាអ្នកនាងJessicaញាុំអីហើយឫនៅ??ព្រេាះឃើញថាមករកប្រុសទាំងព្រឹកបែបនេះប្រហែលជាមិនទាន់បានញាុំអីនៅឡើយទេ!!»
Jessica «នេះ..នាង..គឺនៅទេមិនទាន់ញាុំទេព្រេាះគិតថាចង់មកបបួលសង្សារបស់ខ្ញុំដើម្បីទៅញាុំអីជាមួយគ្នា!!»
«វីវរហើយអាkookអើយ»jungkook mind
Mora«បើជ្រុលជាមកហើយ!!ញាុំនៅទីនេះតែម្តងទៅ!!ម៉ែដេាះរៀបអាហារមួយចានទៀតមក!!»
Aunt«ចា៎៎!!អ្នកនាង!!»
Jessica «អរគុណណាស់!!»
Mora«ចា៎៎!!មិនអីទេ!!បើខ្ញុំមានអាហារដែរសល់នេាះខ្ញុំនឹងចែកឱ្យអ្នកនាងញាុំដោយមិនគិតថ្លៃ...តែថាលើកលែងតែមនុស្សប៉ុន្នេាះដែរចែកមិនបាន!!»
រាងតូចមានចេតនានិយាយដៀមដាមទៅនាង...
Jessica «អូហូ!!អ្នកនាងពិតជាចិត្តល្អណាស់!!តែបើសិនជារបស់ដែរខ្ញុំចង់បានហើយណាទេាះត្រូវលំបាកយ៉ាងណាក៏ខ្ញុំត្រូវតែយកឱ្យបានដែរ!!»
Jungkook «បានហើយ!!ឆាប់ញាុំទៅ..»
Jessica «នេះញាុំឱ្យច្រើនៗទៅណា!!»
Jungkook «មិនអីទេ!!នាងញាុំខ្លួនឯងទៅ!!»
Jessica «តែ...»
Mora«សង្សាររបស់លោកនាងគួឱ្យស្រលាញ់ណាស់!!ហេតុអីក៏លោកមិនប្រាប់ខ្ញុំផងថាលោកមានសង្សារ!!»
«...»«ហុើយ..រឿងកាន់តែវែងឆ្ងាយទៀតហើយ»
(សមមុខខ្លួនមួយជិះទូកពី😒)
Jessica «ដោយសាតែពួកយើងស្រលាញ់គ្នាស្ងៀមស្ងាត់ព្រេាះខ្ញុំជាតារាបង្ហាញម៉ូតបើពត៌មានលិចឡឺទៅខាងក្រៅនេាះវាមិនទាន់ល្អទេ!!»
Mora«អររ!!ចឹងទេហ្អររ!!»
Jessica «ចា៎៎!!»
Mora«ម៉ែដេាះ!!ខ្ញុំចង់ទៅផ្សារជួយប្រាប់អ្នកបើកឡានផង»
Aunt«ចា៎៎!!អ្នកនាង»
Jungkook«មិនបាច់ទេចាំបងអ្នកជូនទៅ!!»
Mora«ចា៎៎!!អរគុណណាស់»
រាងតូចនិយាយញញឹមញញែមទៅកាន់រាងក្រាស់ខុសពីរាល់ដង...
Jessica «ខ្ញុំក៏ចង់ទៅដែរ..»
Jungkook «Jessica??»
Jessica «យ៉ាងម៉េច??»
Mora«មិនអីទេទៅគ្នាច្រើនគឺកាន់តែបង្កើនបរិយាកាស»(ចាំមើលតួស្រីលេងមីតួអាក្រក់ឱ្យចាស់ដៃម្តង!!របស់របចែកគ្នាបានតែប្រុសចែកមិនបានទេសុំទានជ្រាប😒)

Shopping mall :
Jessica /Jungkook/Mora:
ពួកគេទាំងបីអ្នកក៏ដើរមើលឥវ៉ាននៅក្នុងផ្សារនេះអស់ជាយូតែគ្មានអ្នកណាម្នាក់ត្រូវចិត្តថាទិញអ្វីនេាះទេ...
Jessica «នែ៎៎..នាងប្រាប់ថាចង់មកដើរផ្សារ..តែនាងគ្មានទិញស្អីសេាះខ្ញុំដើរតាមនាងឡើងឈឺជើងអស់ហើយណា..!!»
Mora«ខ្ញុំប្រាប់នាងថាមកដើរផ្សារតែខ្ញុំមិនបានប្រាប់នាងទេថាខ្ញុំមកទិញអ្វីនេាះ??នាងជាអ្នកចង់មកដោយខ្លួនឯងទេ!!ហេតុអីក៏ត្រូវមករអ៊ូដាក់ខ្ញុំទៅវិញ??»
Jessica «នេះនាង...»
Mora«ខ្ញុំយ៉ាងម៉េច??ខ្ញុំប្រាប់នាងចុះខ្ញុំដឹងថានាងព្យាយាមមករករឿងខ្ញុំហើយក៏ចង់ទាក់ប្តីរបស់ខ្ញុំទៅដែរ!!»
Jessica «ហើស..ប្តីហ៎៎េេ??នាងច្រឡំទេដឹង??Jungkook ជាសង្សាររបស់ខ្ញុំ,ជាប្តីរបស់នាងយ៉ាងម៉េច??»
Mora«ត្រូវហើយ!!ពីមុនអាចជាសង្សារតែពេះនេះអាចនឹងមិនមែនព្រេាះគេមានប្រពន្ធហើយ!!គឺខ្ញុំនេះឯងដែរឈរនៅកណ្តាលមុខនាងនេះ!!»
Jessica «ហ្អាាយ៎៎...នេះនាង!!»
Mora«យ៉ាងម៉េច?ស្រែកស្អី??យកស្បែកជើងញុកមាត់ឥឡូនឹង»
Jungkook «បានហើយ!!!ឈប់ទៅ!!នេះអ្នកទាំងពីឈ្លេាះគ្នាមានឃើញក្បាលខ្ញុំនៅទីនេះដែរទេ??»
Jessica «Jungkook!!»
Jungkook «Jessica!!នាងត្រឡប់ទៅវិញទៅ!!»
Jessica «តែ...»
Jk«ខ្ញុំប្រាប់ថាឱ្យត្រឡប់ទៅវិញ»
Jessica «ក៏បាន..»

ស្រដីហើយរាងសិចសុីក៏ដើរចេញទៅទាំងមួម៉ៅមិនសុខចិត្ត...

Jk«ចំណែកអូនក៏ចឹងដែរ!!»
Mora«ខ្ញុំយ៉ាងម៉េច??»
Jk«បានហើយ!!ត្រឡប់ទៅវិញទៅ!!»
Mora«ហើស!!អ្នកណាឱ្យនាងមកតាមធ្វើអី??»
Jk«ហុើយ..!!»

រាងក្រាស់ក៏ដក់ដង្ហើមធំពេលនេះគេពិតជាតឹងទ្រូងខ្លាំងណាស់...

Jessica home
Jessica «ហ្អាាាាយ៎៎....»
Dad«នេះកូនកើតអីហាា៎៎??បានជាមកស្រែកចង់បែកផ្ទះបែបនេះ??»
Jessica «គឺ..គ្មានអីទេប៉ា!!គឺខ្ញុំstreesពេក!!»
Dad«តែក៏មិនត្រូវស្រែកបែបនេះដែរ!!វាមិនល្អទេ!!»
Jessica «ចា៎៎!!កូនដឹងហើយ!!តែថាប៉ា!!កូនចង់ខ្ជីអង្គរកប៉ាពីបីនាក់សិនតើបានទេ??»
Dad«កូនយកទៅធ្វើអី??»
Jessica «គឺ..យកទៅទុកកាពារកូននឹងណា!!គ្រែងលោមានអ្នកណាមានបំណងមិនល្អមកលើកូននេាះអី!!»
Dad«ហឹម..ចឹងក៏ល្អម្យ៉ាងដែរ!!»
Jessica «អរគុណណាស់ប៉ា!!»

«នាងចាំតែមើលចុះខ្ញុំនឹងធ្វើឱ្យនាងភ្ញាក់ផ្អើលមិនខានទេKim Mora!!នាងជាអ្នកផ្តើមទុកឱ្យយើងជាអ្នកបញ្ចប់!!»Jessica

To be continued 🔥💔

គំនុំស្នេហ៍ កែប្រែបេះដូង🌹🔥 (Completed ✅)Where stories live. Discover now