bu neden 31'e denk geldi bilmiyorum BSKZJSKSK
yazarken baya bi utandım amk ekslwksoemBU BÖLÜMDE +18 İÇERİK VARDIR! RAHATSIZ OLACAKLAR OKUMASIN LÜTFEN!✋
(İĞRENÇ,MIDEM BULANDI VB. GIBI YORUMLAR YAZACAKSANIZ,HİÇ OKUMAYIN LÜTFEN)BU iğrenç bir şey değil yani doğanın kanunu ehe :D
iyi okumalar💦
|Yazardan|
Yoongi,Jennie gelmeden eve gelmiş romantik bir ortam hazırlamaya çalışmıştı.
Son olarak yatak odasının ışığını loş bir şekilde yapıp aşağıya inmişti.
Tam aşağıya indiğinde çalan zil ile gülümseyerek kapıya doğru ilerledi.
Kapıyı açtığında,karşısında siyah kısa elbisesi ile herkesi büyüyeleyecek karısı duruyordu.
Kaşlarını çatıp konuşmaya başladı.
Yoongi"Bu kısa şeyle mi dışarı çıktın sen bugün?"
Jennie gözlerini devirip hala kapının dışında olduğu için tek ayağını yere vurmaya başladı.
Yoongi,kafasını sallayıp Jennie'nin kolunu tutup onu içeri çekerken eş zamanlı olarak konuştu.
Yoongi"Bir şey demedim say bebeğim."
diyerek dudağına minik bir öpücük kondurdu.
Jennie gülümseyerek ona sarıldı ve çantasını kapının yanında ki askılığa astı.
Jennie"Bu ışıklar ne?"
Kafasını yere indirip yan yana koyulmuş küre şeklindeki bir topun içindeki ışıklara baktı.
Çok sade ve tatlı duruyordu.
Gülümseyerek küre'ye yaklaşıp sevinçle Yoongi'ye döndü.
Jennie"Bunlar çok tatlı Yoongi!"
Yoongi,karısını gülerek izlerken yanına yanaşıp elini beline koydu.
Burnunu boynuna sürtüp konuşmaya başladı.
Yoongi"Senin için hazırladım."
Jennie kollarını Yoongi'nin boynuna dolayıp güldü.
Jennie"Çok beğendim sevgilim."
fısıldayarak 'sevgilim' demesi Yoongi'yi daha çok tahrik ederken Jennie'yi ayaküstü becermemek için kendini zor tutuyordu.
Yutkunup başını Jennie'nin boynundan kaldırarak gözlerinin tam içine baktı.
Yoongi"Aklımı başımdan alıyorsun."
Jennie,Yoongi'nin gömlek yakaları ile oynarken o da birleştirdi gözlerini.
Jennie"Sen de öyle yapıyorsun."
Yoongi,Jennie'nin alnına bir öpücük kondurup ondan zor olsada ayrılarak masaya doğru ilerledi.
İki kadehi eline alıp içine kırmızı şarapları doldurup kadehin birini Jennie'ye uzattı.
Jennie gülerek kadehi alıp bir yudum aldı. Yoongi,'bir insan şarap içerken bile nasıl bu kadar güzel olabilir?' diye kendi kendine düşünüyordu.
Jennie,kadehini masaya bırakarak Yoongi'ye yaklaştı.
Yoongi de kadehini masaya bırakıp sandalyeye oturdu.
Yoongi,Jennie'ye tam karşı sandalyeye oturmasını söyleyecekken kucağına oturan karısı ile sertçe yutkundu.
Yoongi"Ne yapıyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Always! Min Yoongi×Kim Jennie ||TEXTING [TAMAMLANDI]
Romance[TAMAMLANDI] Jennie,Yoongi'ye aşıktı. Yoongi ise Jennie'ye aşıktı. İkisi de birbirine anonim olarak yazarsa ne olur? +18 konuşmalar ve sahneler içerebilir! &Küfür içerebilir,rahatsız olacaksan girme! !Bu kitap da konu da bana aittir çalınırsa hak...