1.rész

277 7 0
                                    

Sziasztok a nevem Mia White van egy anyukám Amanda White és egy "apám" akit én már sohatöbett nem fogok apának tekinteni. Hogy miért? Kezdjük az elején.

2 évvel ezelőtt mikor 18 éves voltam apám nagyon de tényleg nagyon sokat dolgozott 1 hónapon keresztül csak éjfél után járt haza. Egy idő után már se velem se anyával nem foglalkozott hanem a munkájával. Egy idő után kezdte megviselni a rengeteg munka és elkezdett inni de olyan szinten hogy néha ittasan vezetett, egyszer részegen ment be a munkahelyére és kirúgták. Ennek következtében egész nap otthon ült és ivott. Szerencsémre anya itthonról dolgozott így nem kellett egyedül itthon maradni az alkesz apámmal, már nem azért mert félnék tőlle egyszerűen nem volt kedvem a faszságait hallgatni. Egy idő után nem tartotta magában a dühét amit éppen az töltött ki hogy elfogyott a pia. Ezért anyát és engem vert napi szinten. Anya titokban talált magának egy másik férfit akinek elég sok pénze volt és meglepően jól nézett ki ahoz képest hogy 40 éves és nagyon illet az én 38 éves anyukámhoz. Tegnap anya bejelentette nekem hogy ma költözünk és míg apám részegen a kanapén aludt mi anyával összepakoltuk a cuccaink és elmentünk.

Jelenleg itt állunk anyám új párjának Dominik Benet háza előtt és anya épp becsenget.

Egy jóképű kidolgozott testű 22 éves kinézetű fiú lépett ki az ajtón már volt egy kis borostája ami nagyon kiemelte a gyönyörű szemeit.

Jónapot hölgyeim jöjjenek csak be apukám éppen az ebédet készíti-mondta kedvesen. Kifejezetten mély és izgató hangja volt kicsit rekedtes. Beengedett bezárta mögöttünk az ajtót majd átvette a bőröndjeinket.

Beléltünk a házba ami nagy volt és tágas. Látszott a házon hogy gazdagok laknak itt.

Ohh el is felejtettem bemutatkozni. Aiden (ejtsd: Éjden)  Benet vagyok-mondta majd kezett fogott anyával.

Amandta White vagyok ő pedig a kislányom Mia White-mondta anyu majd kezett fogott Aiden-nel majd Aiden felém nyújtotta a kezétt.

Aiden Benet-mondta.

Köszi először is halottam a neved és gondolom te is az enyémet ha nem vagy halláskárosult de azért udvariasságból bemutatkozok. Mia White. Hallotad vagy netán leírjam? - mondtam majd kezet fogtam vele. Igazából nem tudom miért voltam ennyire flegma Aiden-nel. Vagyis de. Igazából csak azért mert nagyon sok olyat halottam vagy olvastam hogy egy anya és lánya máshová költöznek majd a lány összejön a mostohatesójával és stb. De én egyáltalán nem akartam Aiden-től semmit nem azért mert nem nézett ki jól egyszerűen nem akartam hogy anya és Dominik emiatt szakítsanak. Meg amúgy is Aiden tuti az a tipikus pali akiért a csajok odavannak és sorra viszi a lányokat az ágyba.

Váratlan jött szerelemWhere stories live. Discover now