3.rész

109 4 1
                                    

Másnap reggel arra keltem hogy valami mászik a lábamon, hirtelen lekaptam magamról a takarót és azzal szembesültem hogy egy kurva nagy madárpók mászik a lábamon.

Aaaaaaaa segítség, segítség itt mászik rajtam egy kurva nagy pók. - mondtam sikítva.

Hirtelen anya, Dominik és Aiden rontott be a szobába.

Mi történt kicsim? - kérdezte anya.

Hirtelen odaszaladtam Aiden-hez és az ölébe ugrottam.

Ott egy kibaszott nagy pók az ágyamon nem látod-mondtam sírva.

Ja ő csak a háziállatom Ica de nyugi nem csíp csak ha mérges de nyugi a csípése nem mérgező. - mondta Aiden nevetve.

Szerintem ez kurvára nem vicces azonnal tirhítsd inenn különben eltaposom-mondtam.

Fogta majd letett és megfogta Icát és kivitte majd bevitte a szobájába.

2 órával később

Felnéztem az órára ami reggel 7 órát mutatott. Ideje készülődni vár a suli juhuu. Szerencsére a suli közel van és nem kellett sulit váltanom a költözés alatt. Elég nagy hírnevem van a suliba aminek be kell valjam örülök.

Egy fekete alapon fehér csíkos, spagettipántos haspólót vettem fel ami jól kiemelte a mellem. Felvettem rá a fekete bőrdzsekim illetve a fekete feszülős nyakláncom (nem tudom mi a neve xd) egy fekete cicanadrágot vettem fel a fekete bakancsommal. Igen, nagyon szeretem a feketét. A sminkem egy arany fekete kicsit füstös smink vol egy bordó vörös rúzzsal. Miután kész lett a sminkem felvettem az iskolatáskám és lementem a konyhába.

Szia kicsem-köszönt anya.

Szia Mia-köszönt Dominik.

Sziasztok, van valami reggeli? - kérdeztem mert mert már nagyon éhes voltam.

Igen csináltam palacsintát, elis felejtettem mondani, ma Aiden visz iskolába - mondta anya miközben az ujságot olvasta.

De anya csak 10 percre van a suli és van 2 lábam nem akarok azzal a agykárosult Aiden-nel menni bárhová is. - mondtam.

Pedig nagyon kényelmes a kocsim és tágas főleg a hátsó ülés ha érted mire gondolok - ordította a fenti fürdőből Aiden.

Előbb nyalom fel a wc csempét minthogy a te kocsidba beszáljak, na én léptem sziasztok - mondtam majd kilépetem az ajtón.

10 perc múlva odaértem a sulihoz majd mikor bementem az ajtón odasietett hozám a két legjobb barátnőm Melody és Tekla.

Mia, Mia, Mia milyen a mostohatesód? Szexi? Izmos? Jóképű? - bombáztak egyszerre a kérdésekkel.

Igen izmos, szexi és jóképű de egy köcsög, legalábbis velem de  inkább nem akarok rólla beszélni mert elkap a hányinger. - mondtam majd bementünk a terembe.

Suli után

Mikor vége lett a sulinak éppen hazafele tartottam mikor egy kocsi leparkolt melettem majd az a valaki berántott a kocsiba és elhajtott. Vajon ki volt az? Hát persze hogy Aiden.

Aiden a kurva anyádat kurva nagy szerencséd van hogy nem vertelek pofán különben arról a kis cuki pofádról leszakadna a bőr-mondtam miközben bekötöttem magam.

Nyugi nyugi csak azt szeretném tudni hogy miért utálsz ennyire? - kérdezte.

Figyelj Aiden én se tudom, próbáltalak megkedvelni de egyszerűen nem sikerült, hidd el hogy nem akarok irántad gyűlöletet érezni. Lehet hogy csak idegen még nekem ez az egész. - mondtam szomorúan majd lehajtottam a fejem.

Szerintem tudunk azon segíteni hogy egy kicsit jobban megkedvelj-mondta majd felemelte a fejem az a allamnál fogva és megcsókolt.

Váratlan jött szerelemWhere stories live. Discover now