WALLY
"Wally sen eskiden Kid Flash ve şimdide Flash mısın ? (Connar)" Ben ne diyeceğimi bilemedim onlar benim en iyi dostlarım ama Barry bana kimseye söylememem gerektiğini özenle söyledi "Evet çocuklar Thawne ıb anlattıkları tamamen doğru . " "Ama Wally geçici süreliğine bunu yapacak çünkü Flashı geri getirmek için bir plan yaptım . (Robin)" Merak ettim Robinin planları genelde iyi olur buda öyke olmalı "Anlatıyım . Ellerinde bir meta var ve bu meta başka evranlere geçitler aça biliyor eğer onları takip edersek meta insanı sakladıkları yeri bulabiliriz ama müdürü ve ya Thawne takip etmemiz gerekiyor böylece meta insanı nerde sakladıkları öğrene biliriz . (Robin)" "Bir dakika önce süper kahramn kimşiklerinizi söyleyin . (Aqualad)" Beni bildikleri için ben söylemedim onun dışında onlar söyledi . "Peki dağılımı nasıl yapıcaz ? " "Sen ve Connar , Thawne takip edin ben ve Aqualad de müdürü . (Robin)" Hepimiz Robinin fikrini onayladık ve kurstan sonra onları takibe başladık . "Sence işe yarar mı ? (Connar) " "RObinin planları her zaman işe yarar yani umarım o zaman amcamı kurtara bilirim . " "Amcan sana çokmu iyi davranıyodu . (Connar)" "Şey genelde işi çok oluyodu ama boş vakitlerinde gerçekten eğlenirdik . Neden sordun ? " "Şey biliyosun ben bir klonum Suoerman ile Lex Luthorun klonu ama nedense Superman bana çok soğuk davranıyor . (Connar)" "Şey dünyada büyüyen kişiler genelde bu tarz şeylerde zamana ihtiyaç duyar ona biraz zaman tanı . " " Eğer amcan sana iyi davranıyosa bu kadar şeyi nasıl biliyosun ? (Connar) " "Babam benden hiç hoşlanmazdı her zaman benden nefret ederdi benimle konuşmayı bırak yüzüme bile bakmazdı sonra bir gün bizi terk etti . " "Bunu bilmiyodum özür dilerim . (Connar) " "Önemli değil . Thawne takip etmeye odaklanalım olur mu ? " "Tamam. (Connar)" Connar ile birlikte Thawne takip etmemiz iyi gitti bizi fark etmedi bile yaklaşık olarak yarım saattir takipteyiz ama hiçbir şey yok . "Richard durumunuz nasıl ? " "Onu bulduk sizi aricakyım ama benden önce davrandın her neyse attığım adrese gelin hemen biz o yerin dışında bekliyor olucaz . (Robin)" "Tamam." "Gidiyormuyuz ? (Connar)" "Gidiyoruz.".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her şey yoluna girecek
RandomBarry Allen yani yaşayan en hızlı adam baş düşmanı tarafından negatif hız kuvvetine giderse neler değişir ? neler aynı kalır ? ve Wally ona ne olur ? NOT:HİÇBİR KARAKTERE SAHİP DEĞİLİM .