Mahşer meydanı anketi -6

46 7 85
                                    

Ben ve anketim geri dönüyorrrr.

1- Karantina boka sarsaydi, ama sonsuza dek devam etseydi bu duruma ne derdin?

2- Instagram hesabimdan o mu bu mu yapmak istiyorum. Katılır mısın?

3- Beyza ablanın hakkında tam olarak ne düşünüyorsun?

4- Kocaman bir bataklığın içindesin. -psikoljik olarak- yanına bir psikolog mu alırdın yoksa Beyza ablanın kitaplarını mı?

5- ben şunu çok merak ediyorum, biz şimdi karantinanin kız hayran kitlesi olarak Onur, Burak ve Mert e aşığız msmdkdmd. Erkeklere gelsin bu soru, siz zeynebe aşık oluyor musunuz acep?

6- karantinayi okuduktan sonra yedinci ev ve son feci bisiklet dinlemeye başladım mı? -suan geceyi dinliyorum-.

7- Beyza ablayı ve hayran kitlesini cekemeyenleri mıncırasın geliyor mu?

8- Once Wattpadi bulup sonra karantina mı okudun, yoksa karantina mı Wattpadi indirmeye sebep oldu?

9- karantinanin içinde bir karakter olsaydın, -olmayan biri de olur- kim olmak isterdin? Valla ben Burak in sevgilisi olmak isterdim. Merter sap kalsın kdkdkdk.

10- Sizce karantinadaki tüm olayların tek bir suçlusu varsa o kim?

11- Ender in tarafından baktığınız zmn ona hak veriyor musunuz? Walla ben sema teyzemi okumadan önce biraz hak veriyordum. Adamı aldatmislar. Ama sema teyzeyi okuyunca tekrardan nefretim koruklendi ve--- gerisi küfür bosverin.

Aşk tadında adlı hikayeme bakarsan sevinirim.

Burası da etiket pasajı. Dı dı nızın, dı dı sını etiketleyebilirsiniz.

Karantina AnketHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin