3.de kennismaking

6 1 0
                                    

Ik sta voor een gigantisch gebouw. Ik dacht dat ik naar een soort gevangenis ging ofzo maar dit is precies het omgekeerde. Ik loop naar binnen maar ik kom een groepje jongens tegen. Kijk eens wie we daar hebben. Hoi zeg ik. Hoi zeggen ze terug. Mag ik erlangs vraag ik. Nee zeggen ze je moet eerst zeggen hoe je heet. Ooh oké ik heet Sofie Wilson. Mag ik er nu langs?! Nee zeggen ze maar ik wurm me er gewoon doorheen. Ik loop naar de receptie en vraag wat die jongens van mij willen. De receptie vrouw zegt dat dat de populairste jongens van de school zijn. Ik roep ze na: pas maar op hoor als jullie me ook maar 1 keer aanraken wil je niet weten wat er met je gebeurt. Ik draai me weer om naar de balie vrouw en ze kijkt me met open mond aan. Ik vraag wat er is. Ze zegt dat er nog nooit iemand is geweest die dat durfde te zeggen. Dit is nog niet eens het ergste van wat ik in petto heb liggen. Ik zeg dat ik de nieuwe hier ben en dat ik Sofie Wilson heet. Ik krijg de kamer sleutel nummer 355. Ik loop al een kwartier rond maar ik kan de kamer echt niet vinden. Ik vraag aan de eerste persoon die ik tegen kom waar de kamer 355 is. Ik spreek een meisje aan van ongeveer mijn leeftijd. Ze begeleid me naar de kamer. Uiteindelijk vraag ik hoe ze heet. Liv zegt ze. Mooie naam. Ik heet Sofie.
Aangekomen bij de kamer zegt ze dat ze hiernaast slaapt dus dat we buren zijn. Ik open de deur en kijk rond op de bank zie ik dezelfde 6 jongens zitten als die ik net bij de voordeur was tegengekomen. Hoi zeg ik voor de 2e keer vandaag tegen dezelfde jongens. Deze keer krijg ik een heyyy terug. Ik zeg dat dit vanaf nu ook mijn appartement is. Dus waarschuw ik jullie alvast dat jullie geen ruzie met mij willen hebben. vervolgens loop ik naar ze toe en en zeg hoi hoe heet je? Ik heet Lucas. Dan loop ik naar de volgende en steek ik mijn hand en en zeg wat ik jouw naam?? Logan. Ik vraag het zelfde bij de anderen en ik kom te weten dat zij Taylor, Levi, Jesse en Tomas heten. Kom we gaan truth or dare spelen zegt Levi. Oké zeg ik enthousiast. Truth or dare Sofie zegt Jesse. Thruth zeg ik. Hoeveel exen heb je. Ik tel op mijn vingers en kom uit op 3 (oepsie ik heb er 4 en ik ben 8 jaar jonger dan dit persoon 😏😉🤟🤣) truth or dare zeg ik tegen Levi omdat hij echt suuuuper knap is. Dare zegt hij. Snel zegt Thomas. Geef Sofie een kus op haar wang. Daardoor voel ik mijn wangen rood worden. Na een tijdje kom ik erachter dat Levi , Jesse en Lucas mijn kamergenoten zijn. Na nog een tijdje te hebben gepraat over van alles en nog komt het gesprek neer op auto's dus op dat moment sta ik op en zeg ik dat ik mijn spullen ga uitpakken. Na ongeveer 1 uur ben ik klaar en ga ik weer bij de jongens zitten. Taylor vraagt of ik misschien een rondleiding door de school wilt en ik knik van ja. De onderste verdieping is voor alle lokalen. De 2e verdieping is voor de kamers van de leraren de eetzaal de  kantine en de zit hoek. De 3e en de 4e verdieping is voor alle kamers van de leerlingen. Dat zijn er echt suuuuuuper veeeeeeeel!!!!!! Na een tijdje te hebben rondgelopen door de school komt er opeens een keiharde bel ik schrik me dood en daardoor val ik op de grond. De jongens moeten zo hard lachen dat zij ook op de grond terecht komen. Nu liggen we met zijn allen lachend op de grond. De mensen die langs ons lopen kijken alsof er een kudde koeien staat. Daardoor moet ik nog harder lachen. Nadat we zijn uitgelachen vraag ik waar die bek voor was. Ze zijden dat de bel elke ochtend middag en avond beldt, omdat het dan etenstijd is.  Ooh lach ik. Daarna lopen we rustig naar de eetzaal.
Iets langer hoofdstuk vandaag. Ik heb niet heel veel inspiratie en ik heb ook niet heel veel schrijf ervaring. Dus ideeën zijn hartelijk welkom. Ik hoop dat je het boek alsnog leuk vind en stem plzzz ooh en ik zie dat het wel 763 woorden zijn. Fijne dag nog!!

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 18, 2020 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Roommates Woth The Bad boysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu