Kdysi dávno proběhla válka mezi třemi říšemi.
První uctívala hbitého šampiona Arkana. Říká se, že to byl nejlepší lukostřelec, protože s jeho lukem dovedl nemožné manévry vymykající se všem fyzikálním zákonům. Některé legendy praví, že to nebyl on, kdo byl opravdový šampion, nýbrž jeho luk. Některé zas říkají, že tento luk z majitele postupně vysával duši, a tak se samotný Arkan proměnil ve zlo putující po říši. Asi by bylo dobré zmínit, že během války nikdo nevyhrál. Skončila možná ještě dřív, než začala.
Druhá říše měla na své straně také šampiona. Byl jím Barak. Postavou připomínal skálu. Jeho povaha byla agresivní, ale to k válečníkovi, jakým on byl, přece patří, ne? Jako jediný vlastnil dvě zbraně - meč a štít. Opět zde kolují legendy. Ale jen jedna se vryla každému do hlavy.
Kdysi dávno v našem světě žil neporazitelný Barak. Jeho chuť bojovat a připisovat si vítězství byla až tak velká, že šel po vesnicích a jednoho po druhém zabil. Zabíjel bez přestání a nikdo mu v tom nezabránil. V tu dobu vlastnil pouze meč. Po získání štítu se ale změnil. Jako kdyby z boje venku v ulicích přešel na boj v sobě samém. Od té doby již nechodil vraždit nevinné. Pouze sebe samého, kousek po kousku.
Třetí říše se od předchozích lišila. Jako jediná disponovala darem nadpřirozených sil. Vládci této země nechtěli, aby jejich síly ubližovaly nevinným lidem, a tak žádné vojsko neměli. Samozřejmě se zde našel i někdo, kdo dar magie nezdědil, ale to mohl být jeden z tisíce. Jenže se jedná právě o jejich šampiona. Lépe říci šampionku, protože se jednalo o ženu. Jmenovala se Gaia.
Běžně se magické schopnosti projeví během osmého roka života. Jenže to se u ní nestalo. Jejím snem bylo stát se nejvyšší mágyní, ten se však rozpadl. Musela si najít nový. Jenže to ona nechtěla a hledala způsob, jak magické schopnosti získat. A i zde koluje legenda.
Kdysi dávno, kdy bylo zázrakem, že mágové porodí dítě bez schopností, se stal ještě zázrak mnohonásobně větší. Byla jím Gaia. Dcera dvou mocných kouzelníků, která bohužel nezdědila schopnosti. Jelikož cítila jakousi povinnost jejím rodičům splnit očekávání, snažila se všemi způsoby moc získat. Nic nezabralo. Když už se smířila se svým osudem a začala pracovat jako sběračka, narazila v lese, při sbírání malin, na tmavě fialovou dřevěnou hůl. Řekla si, že ji vezme zpět do města, možná ji někdo ztratil. Jakmile ji však popadla, pocítila nával energie. Obyčejný člověk nic takového cítit nemá. Zkusila tak levitaci, která se řadí mezi nejsnažší kouzla a rázem cítí, že její sen je nyní blíž, než kdykoliv předtím. Vrátí se zpět a jde to oznámit svým rodičům. Ti však své dceři nevěří, i když jim předvede kouzla, která dřív nefungovala. Nevěřil jí zhola nikdo. Rozhodla se tedy, že ukradne knihu, která obsahuje veškerá kouzla a lektvary. Jak už to bývá, takové věci nekončí dobře. Gaia byla chycena při činu a musela se jít zpovídat tehdejšímu nejvyššímu mágovi Landerovi. Poté, co mu vysvětlí, o co jí šlo, vzal si ji mág pod svá křídla a cvičil ji. Roky plynuly a v 17 letech byla již na stejné úrovni jako její učitel a vládce. On sám řekl, že až přijde jeho čas, Gaia bude nástupcem. Bohužel jeho čas přišel velmi brzy a Gaia se v jejích 18 letech stala nejvyšší mágyní. A to vše díky magické holi z tmavě fialového dřeva, kterou nikdy nikdo neviděl.
Legenda vypráví pouze o její cestě za snem. Avšak její sen skončil stejně rychle jako začal.
V tu dobu hrozila válka. I když se zdálo, že třetí říše nemá žádný důvod se jí zúčastnit, opak byl pravdou. Jednalo se o válku, která mohla přinést mír, pokud by Gaia vyhrála. Pro její lid by to mohlo být i vyvážení kouzelníků a obyčejných lidí. Řekla tedy, že neprolije krev žádného vojáka nuceného plnit rozkaz svých nadřízených. Ať každá říše zvolí svého šampiona a ti se následně utkají v boji.
Jak již víte, za první říši byl zvolen Arkan, za druhou Barak a za třetí zvolila Gaia sebe samu.
Tři šampioni se sešli v neutrální oblasti, spolu s dohlížejícími, kteří měli potvrdit vítězství jednoho z nich.
Na první pohled se zdá, že Barak měl nevýhodu, protože jako jediný měl zbraň na blízko. Opak je pravdou. Ihned vyřadil Arkana, ale jak legenda pravila, nezabíjel již nevinné lidi a bojoval sám se sebou. Jeho vnitřní boj tímto přestal, neboť zvítězila jeho temná strana. Jak Gaia viděla, co se stalo, chtěla Arkana zpět oživit. Podařilo se jí to, ale během kouzla na Gaiu zaútočil Barak a jeho temnota se napojila na seslané kouzlo. Arkan tak vstal z mrtvých jakožto démon. Nikdo však nechápe, co se stalo poté. Všichni šampioni zmizeli neznámo kam, včetně jejich zbraní.
Zdravím, čtenáři!
Vítám vás u mého druhého zveřejněného příběhu! První jsem stáhla, ale tenhle hodlám dopsat. Možná se někomu líbit bude a někomu zase ne, ale píšu hlavně proto, abych nějak vyventilovala svoje myšlenky, které jsou mnohdy dost zajímavé.
Každopádně se můžete těšit na seznámení se s jednou nebo možná i více hlavními postavami hned další díl! :-)Také samozřejmě budu ráda za jakékoliv připomínky týkající se pravopisu nebo příběhu!
ČTEŠ
Šampioni
FantasyČtyři zbraně, tři říše, tři šampioni a žádný vítěz. Po staletí napjaté vztahy mezi říšemi téměř vyústily ve válku. Té se však předešlo a byli zvoleni Šampioni, kteří se mezi sebou měli utkat před zraky dozorců. Vítěz měl své říši získat nejen hrdost...