Am ajuns.
Dorian ma conduce spre culise, unde am primul meu contact cu trupa 5GANG. Timida, fac cunostinta cu toti membri, Selly fiind ultimul caruia m-am introdus. Acesta se uita lung in ochii mei, moment in care m-am topit complet.
Acesta imi spune ca am ochi superbi, moment in care am clacat. Nu stiam cum sa reactionez. Erau cu totul alti fluturi fata de cei pe care ii aveam cu Vlad.
L-am privit inapoi in ochi, simteam ca mi se blocheaza cuvintele in gat. Acesta observa si isi pune mana usor pe obrazul meu si imi spune ca vrea sa iesim la un suc dupa concert.
Eram in al noualea cer. L-am urmat pe Dorian in continuare, acesta facandu-mi cunostinta cu restul oamenilor care erau acolo.
Concertul a fost incendiar, atmosfera a fost incendiara si Selaru a fost incendiar. Il priveam si transpiram. Simteam un incendiu in sufletul meu.
Selly m-a luat de mana, fara sa-mi spuna vreun cuvant si m-a tras in afara scenei, pe usa de urgenta.
Isi pune o mana pe talia mea si pe cealalta o plaseaza pe perete in timp ce ma lipeste agresiv de el. Inchid ochii si ii simt buzele lui pe ale mele. A fost o senzatie de nedescris.
Limba mea se impletea cu a lui intr-un sarut incendiar dar sarutul a fost intrerupt de el, care m-a invitat sa dorm la el la hotel in acea seara.
Aveam nevoie de un dus insa s-a oferit sa ma curete el cu buzele lui tandre in timp ce yo-spalam.
L-am rugat sa ma spele pe spate si deodata am simtit cum mi-a pus cheia in contact. Am tipat de durere, fericire, spaima si extaz.