Prima Zi La Facultate

90 3 5
                                    

(hey scumpiteilor! Nu am mai facut prezentarea personajelor la baieti pentru ca cu totii ii stim. Pupici pa!)
Buna! Eu ma numesc Oprican Yasmina si am 20 de ani. Astazi impreuna cu prietenele mele mergem la o noua facultate in Seol.
Imi fac rutina dupa care ma imbrac asa

Nu este chiar cea mai potrivita tinuta pentru facultate dar mna merge

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Nu este chiar cea mai potrivita tinuta pentru facultate dar mna merge.
Apoi imi iau telefonul si decid sa ii dau mesaj Sevdei. Deoarece ea e turcoaica si noi nu stim turca si ea nu stie coreeana vorbim in engleza.
Eu:-buna Sevda!
Sevi:-buna! Cf?
Eu:-bine tu?
Sevi:-la fel! Ai emotii? Poate vad si eu vreun baiat din ala mai misto.
Eu:-ma dar numai la baieti te gandesti.
Sevi:-stiu...
Eu:-in fine sa le dai tu mesaj fetelor sa ne intalnim in fata localului aluia.
Sevi:-ok pup pa!
Eu:-si eu pa!
Miam luat ghiozdanul si mam dus in fata localului unde trebuia sa le astept pe fete.
Pete 30 minute apar si ele.
Eu:-gata?
Lea:-suntem gata!
Bety:-hai Hee nu te mai uita asa!
Hee:-dar nu e stilul meu! Mai imbracat ca tine.
Bety:-esti sexy ce are? Tie rusine?
Hee:-da! Poate spun ca e prea scurta!
Eu:-uite cum mam imbracat eu in prima zi de facultate. Daca ma aplec cred ca mi se vede fundul ^o^ .
Bella:-haide mergem?
Noi:-da haide.
Am ajuns si in fata facultatii. Se pare ca nu e nimeni afara deci presupun ca orele deja au început.
Saja:-of orele deja au început! Mie mie frica sa intru după ore... Yena:-imi cer scz daca o sa te supar dar uneori esti prea fricoasa.
Sorina:-hai ma las-o in pace.
Jia:-deci ce facem?
Yeonghon:-tu ce crezi? Intram! Trebuie doar sa cautam clasa noastră.
Eun-Jin:-hai sa mergem!
Am intrat in facultate. Totul era frumos. Am cautat clasa noastra si imediat am gasito. Se pare ca abia incepuse ora deoarece profesoara era la partea cu,, bun copii sa vedem ce ati avut de pregatit azi".
Eu:-care bate?
Sorina:-de ce nu tu?
Eu:-ca nu vreau!
Bety:-offf bat eu!
Bate la usa si intram in clasa.
Noi:-buna ziua!
X:-buna ziua! Cred ca voi sunteți noile fete!
Noi:-da!
X:-deci... Dragii mei copii ele sunt noile voastre colege! Va rog sa va prezentati fetelor!
Eu:-buna! Ma numesc Oprican Andreea Yasmina, am 20 de ani si vin din România.
X:-wow foarte departe!
Eu:-da!
Sorina:-buna! Ma numesc Ene Sorina Florentina, am 20 de ani si vin din Romania.
Sevi:-buna! Ma numesc Sevda Taman, am 22 de ani si sunt din Turcia.
(nu mai continui ca cred ca stiti)
X:-bun fetelor. Aceasta este orq de dirigenție. Eu sunt diriginta voasta Kim Sihyeon.
Noi:-incantate de cunostinta!
D:-si noi! Apropo. Astazi o sa va dam uniforma. Findca e prima zi si nu ati stiut va lasam asa dar de acum veti veni in uniforma.
Noi:-Bine! Uitati langa cei 12 baieti sunt scaune libere. Stati cu cine vreți. Eu mam dus lângă un baiat ce era inalt, avea ochii caprui si parul era tot maro dar purta masca. De ce nu stiu.
Jk:-buna fetiță!
Eu:-buna....parea frumos. Incepusem sa desenez pe spatele unui caiet inintialele unor membrii din trupa mea preferata.
Eu:-,, NJYHJTJ".
Jk:-ce? De la ce vine asta? Ciudato!
Nam zis nimic deoarece nu voiam sa ma cert cu cineva din prima mea zi. A trecut si ora de dirigenție si a venit pauza.
Eu:-buna fetelor!
Eun-jin:-buna!
Yeonghon:-cum vi sa parut prima ora?
Bety:- plictisitoare!
Sevi:-voua va atras vreun baiat atentia?
Sorina:-mhmmm... Da.
Eu:-si mie!
Yeonghon:-si mie!
Saja:-la fel!
Restul:-mie nu...
Bella:-cine?
Jia:-da chiar sunt curioasa.
Eu:-pai mie tipul cu care am stat in banca.
Restul:-si noua la fel.
Lea:-dar oare de ce purtau masti?
Hee:-chiar nu știu!
Yoongi:-mai ce faceti?
Sevi:-uite stam.
Yeonjun:-cred ca va întrebați de ce purtam masti.
Sorina:-chiar da.









BUNAAAAA! STIU CA ACEST CAPITOL NU E CHIAR FOARTE INTERESANT DAR MERGE. VA PUP PA SI MOR DE FRICA CA AFARA TUNA ^o^ AM NEVOIE DE INCURAJARILE VOASTRE. PAA

bad boy'sUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum