I mina hörluar spelades Euphoria med Usher.Trött var jag när jag gick in genom skoldörrarna,trött på att flytta,trött på skolan trött på allt och alla. Detta var fjärde gången jag,pappa och mina bröder hade flyttat och nu var det tydligen bestämt att vi inte skulle flytta mer men så sa han om de två sista flytterna. Jag bryr mig inte så mycket egentligen men det där med att packa ner och packa upp hela tiden var inte min grej.
Vänner bryr jag mig inte heller om,de enda som jag har är mina bröder som var äldre än mig men ibland kunde man tro att de var yngre än mig. Ibland hittade jag nån trevlig och umgås med men de var mest killkompisar jag gillade killar de var inte lika falska som tjejer kan vara. Sen bruka tjejer oftast ogilla mig för tydligen var jag allt det killar söker hos en tjej.
Jag var mellanlång med brunt långt hår med grönbruna ögon. Jag var ganska smal men hade ändå lite kurvor,hade en rumpa som jag själv kan säga att jag gillar,mina bröst var väl normalstora men lite mot det större hållet. Klädstilen varierade från var dag men den var typ i samma stil.
Idag hade jag tagit mina svarta skinny jeansmed mina vita låga air force och till det hade jag min batman crewneck och min militärgröna bomberjacka. Att välja vilken väska jag skulle ha till detta var svårt men tog min svarta som har gröna löv på sig men många säger att det är marijana på den men yolo,får ej glömma mina runda solisar och min chicago bulls mössa och som toppen på det hela ett lila läppstift till. Jag brukar inte ha smink förrutom ögonbrynspenna och nått på läpparna,mina ögonfransar är så mörka så det behövs ingen maskara.
Tillbaka till skolan jag går junior year på high school,som tur är jag inte ensam för min bror Baptiste ska börja senior year och vi hinner gå ett år tillsammans innan han sticker till college som mina andra bröder Jon och Tyson gör. Jon går sista året på college medans Tyson går nästsista på college.
Efter att ha vandrat runt som en vilsen höna så hittar jag äntligen till receptionen och där sitter det en kort kvinna som är lite rund om magen med glasögon som sitter långt ner på näsan.
''Sorry,men jag är ny här'' sa jag nervöst.
''Åhh förlåt jag såg dig inte,namn?''
''Madison Hurrington''
''Här Mrs Hurrington får du ditt schema,skåpskoden står på samma papper och jag hoppas du får en trevlig dag''
''Tack''
Att hitta till klassrummet var svårare än jag trodde men jag borde lärt mig vid detta lagret att det inte är en dans på rosor. När jag äntligen hittar dörren slår jag upp den(sorry men den var jättelätt) så det ekar i klassrummet.
YOU ARE READING
The Bad Boy and his music
Teen FictionThe badboy and his music handlar om Cameron och Madison som träffas genom att Madison flyttar med sin pappa och sina tre äldre bröder till grannhuset bredvid bad boyen Cameron. Cameron spelar alltid musik vilken tid det än är på dygnet och stackars...