Kapitel 2

123 4 1
                                    

''Hej jag är ny och ska vara i denna klassen'' sa jag till läraren medans alla hade sina blickar på mig och lät de glida upp och ner för min kropp.

''Namn?'' sa hanvresigt

''Madison Hurrington''

''Okej sätt dig där bak jämte Mr Ryton'' sa han lika vresigt denna gången.

När jag gick bak till bänken hörde jag viskningar och kände fortfarande en massa ögon på mig inklusive Mr Ryton om han nu hette så. Han såg ut som en grekisk gud. Hans mörkblonda var rufsigt som han bara dragit handen genom det. På hans haka var det några dagars stub kvar från att inte ha rakat sig på några dagar. På hans ansikte var det ett flin som kom fram efter han sett att jag titta

När rasten äntligen kom sprang jag nästan ut ur klassrummet. Jag tog upp telefonen för att ringa min bror och se vad han var och vad han hade för sig,orolig ja jag vet men han är 18år så borde egentligen inte oroa mig men han beter ju sigg osm en 10åring så vad har man för val. när jag tittade ner i telefonen och precis skulle ringa honom märkte jag nåt hårt.Jag hade gått in i någon och den personen var lång kunde jag tilläga. I min ögonhöjd var hans bröst,jag såg att det var en kille för det var liksom omöjligt att det var en tjej de flesta var lika långa som mig det var nån som var längre men det här bröstet var hårt vilket betyder muskler vilket borde antyda att det är en kille.Min blick följde hans kroppskonturer ända upp tills jag kom till ansiktet.

''Jag undrade precis vart du hade tagit vägen sweetie''sa han medans han flinade.

''Undvika dig förstås'' sa jag medans jag fnyste

''Inte ska vi vara otrevliga här babe,jag är Fransisco if u ever need me''

''Som om jag skulle behöva dig plus jag är inte din babe''

''Inte än'' sa Fransisco och blinkade med ögat.

De andra tjejerna hade säkert dött om han hade blinkat till de men nu är de så att jag inte är som de andra.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 05, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Bad Boy and his musicWhere stories live. Discover now