(Arkedaşlar bu bölüm Theo ve Bella'ya ait diğer bölüm Callie-Mike sonra da Ella- ??? gelicek)
Theo zaman gittiğinden beri Bella'yı bekliyordu. 5 dakika sonra Bella geldiğinde Theo Bella'nın gözlerini bağlamış ve ikisini Deniz kıyısına cisimlemişti. Deniz kıyısını hazırlamıştı. Kuru kuruya özür dilemek olmazdı değil mi?
Bella cisimlendiklerinde ilk kusucak gibi olmuştu ama sonra kendine gelmişti.
-Bella- Aç artık şu gözümü lan
-Theo- Yo
diyip gülmüştü.
-Bella- Beni burda bırakıp gidicen mi la?
diyince Theo gözlerini devirerek
-Theo- He Bella gidicem
-Theo- Dur bekle açıcam şimdi koruma büyülerini hallediyim.
-Bella- Nereye geldik?
-Theo- Deniz kıyısına
-Bella- NE?
-Theo- Bağırmasana
-Bella- Bağırmıyorum
-Theo- Tamam bağırmıyosun
Theo sonunda koruma büyülerini bitirdiğinde Bella'nın gözlerini açmıştı.
-Bella- OHA BURA ÇOK GÜZEL
(Medya ama arkası bu kadar aydınlık değil saat gece 2-3 mumla aydınlatmışlar sdalskadlşas)
-Theo- Biliyorum
deyince Bella göz devirmiş ve
-Bella- Neden buraya geldik?
-Theo- Çünkü..konuşucaz
-Bella- Okulda da konuşabilirdik Theo?
diyince Theo imalı bir sesle
-Theo- İstersen okulda konuşalım ben buraya Lisa'yı getiriri-
-Bella- Qes burda konuşcaz
deyince Theo gülümsemişti. Bella ise gözlerini devirerek havalı havalı önden yürümeye başlamıştı ki ayağı takıldı ve düştü. Tabiki Theo tutmadı nasıl tutsun yaz dizisi mi bu?
Theo gülmesini zor tutarak arkadan geldi ve elini uzattı. Bella sinirli sinirli bakarak Theo'nun uzattığı eli tutmadan ayağa kalktı.
-Bella- Bundan birine bahsedersen SENİ 33 YERİNDEN BIÇARKLAR GELİNLİK GİYDİRİR İNŞAATTAN ATARIM THEODORE NOTT
-Theo- Tamam ya
diyince ikisi de oturmuştu.
-Theo- Yemek yermisin yoksa direk tatlı mı yiyelim?
-Bella- Tatlı
deyince Theo büyü ile masayı tatlı ile doldurmuştu (Gece 3 yine yiyolar sorgulamayın)
Tatlılarını bitirdiklerinde hala konuşmaktan kaçıyorlardı adeta. İkisi de ilk cümleyi kurmaktan çekiniyordu. Konuşsalar ne diyeceklerdi.Bella sonunda sessizliği bozan kişi oldu.
-Bella- Eee? Ne konuşmak için çağırdın beni
-Theo- Olanları konuşmak için
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abaza ördekler Hogwarts'ta
RandomÖncelikle selaaaaaaaaam kitabı açıklayacak olursak. Bir grup genç ( 5 kişiler )Hogwarts'a geliyor.Ortalık karışacak. --- Arkadaşlar kitapta Hogwarts'ta geçiyor olaylar fakat Hermione Draco Ron Harry gibi serideki karakterler yok onun yerine benim k...