Pisica neagră

32 7 6
                                    

O familie cu o casă mică și nu prea mulți bani a adoptat o pisică neagră de pe stradă. Familia era tachinată în fiecare dimineață de vecinii bogați care aruncau gunoiul în fața ușii lor. Trei zile la rând au tachinat și pisica. În a patra zi familia bogată murise. Mama căuta un loc de muncă că să mai aibă niște bani. Pisica mersese după ea. Femeia nu reușise să intre la nici un loc de muncă. Într-un final femeia sa angajat că femei de curățenie la un restaurant. După ce femeia terminaseră de făcut curat la restaurant veniseră un critic. Femeiei i se mărise salariul și astfel a putut oferi copiilor ei un trai mai bun. Însă pisica o tot dădeau afară și nu o lăsau să intre în casă. Familia totuși a hotărît că nu are nevoie de o pisică așa că au dus-o la adăpostul de animale. Într-o seară pisica se reîntoarseră la casa vechii familii și zgîria ușa de afară. Copilul cel mai mic deschiseră ușa pisicii. Mama auziseră țipetul pe care îl striga copilul său și sa dus să vadă ce e. Cînd a ajuns la ușă copilul era mort și avea pe tricou pete de la lăbuțele pisicii.


Hei știu că nu am scris ceva chiar așa de bun și de horror dar am vrut să încep cu ceva ușor și să nu încep cu ce e mai bun și la sfîrșit sa fie ceva banal am nevoie de părerea voastră pentru a continua cartea și să continui să scriu cărți! Mulțumesc!!!!😊😊😊😊😊😊😊

Povești de groazăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum