Joskus kissan nimeäminen voi olla hankalaa joten tein tällaisen.
Pennun nimeäminen
Kun kirjassasi on pentu jonka haluat nimetä ja et keksi mitään ota nämä huomioon.
Pentujen silmät eivät ole vielä auki ja (jos on realistinen) niissä ei ole vielä lopullista väriä. Tämän takia pennun nimi liitty harvoin silmiin.Mieti pennun turkin väriä, rakennetta ja paksuutta. Mieti myös millaiset viikset, korvat, häntä ja jalat pennulla on. Näistä voi saada aikaan jo hienon nimen. Mieti onko eläimiä jotka näyttävät samalta.
Mutta aina ei tarvitse katsoa ulkonäköä. Jos jaksat odottaa hiukan tarinassasi nimeämistä voit antaa nimen luonteen tai vamman mukaan.Pari esimerkkiä omista kissoistani-
Minttutassu- valkea pehmeäturkkinen pieni naaras. Pyöreähköt mutta teräväpäiset korvat sekä mintun vihreät silmät. Pienet kynnet sekä hampaat. (Minttu-, nimi tulee korvista sekä turkista)
Arpitähti/tassu- lihaksikas kilpikonnakuvioinen kolli vihreillä silmillä ja monilla arvilla. (Sai Arpi-, liitteen arvesta jonka sai pienenä)
Fossaloikka/tassu- oranssin ruskea solakka naaras pyöreillä korvilla ja suurilla oranssin keltaisilla silmillä. (Sai Fossa-, liitteen ulkonäkönsä perusteella)
Soturinimi, voi olla myös vaikea keksiä. Tässä tilanteessa voit miettiä samoja asioita kuin ennen. Ulkonäkö on monesti suuri osa nimeä. Nimeen liittyvät myös luonne, voimakkuus, nopeus, taidot sekä tapaturmat.
Nimen tarkoituskin voi vaihtua esim. Minttutassun soturinimi on Minttukatse vaikka nimi ei tullut hänen silmistään. Alkuliite voi muuttaa loppuliitteen tarkoituksen.
Vertaa näitä kahta-
Tulisydän ja Jääsydän
Niinkuin jo tiedetään nimi voi myös kokonaan muuttua tai siihen voivat vaikuttaa tapaturmat. Varistassun nimeksi tuli Varissulka, Sulkahännän kuoleman takia. Kirkastassu oli tietyn aikaa Irvinaama vammansa takia, joka myöhemmin muutettiin Kirkassydämeksi.Jos joku haluaa voin tehdä eri kategorioihin(nopeus, voima jne) omat alku ja loppuliitteet.
Muista myös paikka jossa klaani asuu. Monet klaanit eivät tiedä trooppisista eläimistä tai kasveista.
YOU ARE READING
Soturikissat nimet
FanfictionTässä kirjassa listaan soturikissat etu- ja loppuliitteiden tarkoitukset. Sinun ei tarvitse käyttää tätä vaan teen tämän huvikseni. Soturikissat sarja ei seuraa näitä sääntöjä. Voitte myös kysyä nimi ehdotuksia omille kissoillenne ja jos jotain liit...