Na die lange kus van Draco en Harry waren ze allebei flink aan het blozen, ze waren zo rood als tomaten. Harry voelde vlinders in zijn buik, en hij was een beetje teleurgesteld toen ze stopten.
Hermelien: zullen we nog een ronde doen ?
Iedereen knikte en ze begonnen aan de volgende ronde.
Hermelien: Harry, truth dare kiss or swear ?
Harry: truth
Hermelien klapte net zoals Patty enthousiast in haar handen terwijl Harry veratiserum nam.
Hermelien: op wie ben je verliefd ?
Harry werd nog roder dan hij al was en zei met moeite.
Harry: D-Draco.
Draco glimlachte naar Harry.
Fred: Draco, truth dare kiss or swear ?
Draco keek naar Harry, ze dachten allebei hetzelfde, denk goed na want ze gaan ons samenstellen.
Draco bloosde nog steeds: dare.
Fred grijnsde. Draco zag dat hij dat niet had moeten zeggen.
Fred: knuffel met Harry.
Draco stond weer op, ging achter Harry staan en sloeg zijn armen om Harry's middel. Harry leunde naar achteren met zijn hoofd tegen Draco's borst aan. De twee jongens ontspanden in die houding en de rest begon te aaaaaaawww'en.
George: Draco, truth dare kiss or swear ?
Draco wou graag vertellen dat hij Harry ook leuk vond, dus koos hij truth met de hoop om die ene vraag gesteld te krijgen.
Draco: truth.
George: op wie ben jij verliefd ?
Dit is precies waar Draco op hoopte.
Draco: Harry.
Ze keken naar elkaar en glimlachten.
Draco gaf Harry een kus op zijn wang.Blaise: Harry, truth dare kiss or swear ?
Harry: dare
Blaise: kus Draco 10 minuten lang in een hele kleine ruimte.
Er verscheen een deur naar een piepklein kamertje waar je nog net met z'n 2'en in kon. Draco en Harry werden allebei opnieuw heel rood.
Harry stond op, pakte Draco bij z'n arm en ze liepen samen naar het piepkleine kamertje.Draco met een glimlach: bang Potter ?
Harry bloosde nog meer.
Harry: zou je wel willen.
Draco pakte Harry rond z'n middel en kuste hem. Harry sloeg zijn armen om de nek van Draco heen en kuste terug.
Ze ademden allebei zwaar van opwinding en streelden elkaar over hun rug. Harry voelde Draco zijn zachte lange vingers door Harry's haar strijken. Harry drukte Draco zacht van zich af.Draco: is er iets ?
Harry: nee ik wou alleen die prachtige diamant ogen van je zien
Dit keer kreeg Draco hevige vlinders in zijn buik. Hij keek Harry aan met een grote liefdevolle glimlach. Draco keek op zijn horloge, Ze hadden nog 6 minuten te gaan. Draco likte uitdagend over zijn lippen, legde zijn warme handen op Harry's wangen en bracht hun hoofden dichterbij elkaar. Draco plaagde Harry een beetje door te doen alsof ze gingen zoenen maar trok toen snel zijn hoofd weg. Harry kon het niet meer houden en legde zijn hand op Draco's achterhoofd en duwde Draco's lippen tegen die van hem. Toen het tijd was kwamen ze hevig blozend het krappe kamertje uit en gingen ze weer in de kring zitten, dit keer tegen elkaar aan hand in hand.
Een giegelende Hermelien: Draco jij bent aan de beurt.
Draco: oké, Patty, truth dare kiss or swear ?
Patty: dare.
Draco: ga op Hermelien haar schoot zitten tot het spel afgelopen is.
Patty ging op Hermelien haar schoot zitten en Harry was aan de beurt.
Harry: Blaise, truth dare kiss or swear ?
Blaise: kiss.
Harry: kus Fred.
Fred ruilde van plaats met George maar George imiteerde Molly Wemel terwijl hij zei dat Fred terug op zijn eigen plaats moest gaan zitten. Iedereen lachte de tranen in hun ogen en Fred ging met tegenzin op zijn eigen plaats zitten. Blaise probeerde de dare over te slaan maar kreeg erg pijn in zijn hoofd dus liep hij naar Fred toe en kuste hem.
Blaise: sorry Fred, ik wou dit echt niet.
Ron: Hermelien, truth dare kiss or swear ?
Hermelien: truth.
Ron: heb je ooit met boeken geslapen ?
Hermelien werd rood en knikte.
Patty: Ron, truth dare kiss or swear ?
Ron: dear.
Patty: ga in het midden staan en dans het dansje tsjoe tsjoe wa met de tekst erbij.
Ron werd rood maar kon niet anders dan het gewoon doen, dus hij danste het dansje terwijl Hermelien met een spreuk voor het liedje zorgde. Harry en Draco probeerden hun lach te verbergen achter hun hand maar dat lukte niet al te best. Toen Ron stopte met dansen ging hij weer naast Harry zitten.
Harry fluisterde: goed gedanst.
Ron: hou je mond.
Het spel was afgelopen en Patty ging weer van Hermelien haar schoot af. Hermelien toverde het flesje Veritaserum weg en zei.
Hermelien: het spel is afgelopen en het is nogal laat, we kunnen beter terug gaan naar onze slaapzalen.
Iedereen verliet de kamer van hoge nood maar toen iedereen weg was trok Draco, Harry terug aan zijn mouw.
Draco: die smaragd ogen van je zorgen ervoor dat ik je wil zoenen.
Harry bloosde en ze gaven elkaar nog 1 laatste lange zoen.
JE LEEST
truth dare kiss or swear ( drarry )
FanfictionPAS OP! er komen licht erotische scènes in voor. 12+ als Patty en Hermelien, Harry, Ron, Draco, Fred, George en Blaise hebben uitgenodigd om in de kamer van hoge nood ( kvhn ) truth, dare, kiss or swear te spelen, gaan ze veel lol maken. Patty en He...