2020 yılından şikayet mi ediyorsun. İdda ederim ki 536 yılında yaşananları duyduktan sonra 2020 yılına şükredeceksin.
Milattan sonra
536Dünyada o dönemin insanları için hayat normal gidiyordu. Fakat hiç kimsenin yakında başlarına geleceklerinden haberi yoktu.
yine güneşli bir gündü, ve herkez günlük yaşamının gerektirdikleriyle uğraşıyordu. Fakat bir anda nerden geldiği belli olmayan gizemli ve kara bir bulut tüm gökyüzünü kaplayı verdi.
Üstelik bu gizemli bulut ülkenin bir şehrini örtmemişti. Avrupadan, efrikaya, Afrika'dan asya ya dünyanın büyük bir bölümünü kaplayan güneşle bağlantımızı koparan dünyayı kara bir karanlığa boğan bir buluttan bahsediyorum.
Tüm dünyanın bir türlü anlayamadığı. İnsanlık tarihinin en kötü başlangıcıydı bu kara duman. Artık gündüzler bir anda sona ermiştir ve dünyanın büyük bir bölümü 18 ay sürecek bir karanlığa bürünmüştü.
İşte tüm felaketler bundan sonra başlayacaktı.
O dönemin tarihi kayıtlara baktığımızda Bizans İmparatoru bilizarsuz ( böylemi yazılıyor bilmiyom)
dönemindeki tarihçi brokobıos un şu sözleriyle karşılaşıyoruz." Aniden başlamıştı sankı güneş tutulmasında ayın güneşin önünü kapatması gibiydi. Dışarısı sürekli kapkaranlıktı."
Tabi kayıtlardaki tek isim o değildi. Ressam Maychel rıriyes den oluşan bilgilere göre şu anlatımlara raslıyoruz.
" Güneş aniden kapanmiştı. Ve bu 18 boyunca devam etmişti. Bu dönemde ne meyve ne de sebze yetiştirildi. "
Günümüzde uzmanlar bilim insanları ve tarihçiler...
Devamı için rakip takım kalın.