1💃

21 2 0
                                    

:::::::::::::::::

13 TAHUN KEMUDIAN.............

Dewan 5 bintang di KLCC untuk Fashion Show itu di penuhi dengan orang orang yang berada . Mereka yang bepangkat Datin, Dato, Puan Sri , Tan Sri , Tengku , tetamu tetamu khas, mereka yang terlibat dalam bidang fesyen , para wartawan, juru kamera sudah membanjiri dewan.

Di tengah tengah Dewan mewah tu ada pentas yang mengelilingi para tetamu atau di kenali sebagai runway. Pentas untuk para model model catwalk.

Dewan yang tadinya cerah dengan lampu kini gelap dan di ganti kan dengan spotlight . Musik rancak telah di main kan oleh DJ untuk meriahkan lagi majlis.

Acara telah pun mula, para model mula tampil dengan rekaan yang baru lagi menawan.

Ramai tetamu menepuk nepuk tangan kagum akan rekaan baju dan jugak keanggunan modelnya.

Model nya bukan sahaja perempuan, malah model lelaki pun turut serta. Setelah model perempuan yang memakai baju ala ala pengantin masuk ke dalam pentas,

Model lelaki yang terkenal bernama Bazli Aziz keluar berjalan dengan gaya macho nya dengan baju Tuxedo design baru.

Dengan muka dinginnya. Yang pasti itu membuatkan orang tergilakannya.

(Bazli aziz)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Bazli aziz)

Tepukkan semakin gemuruh.

Siapa tak kenal Bazli Aziz, lelaki pujaan wanita. Semua orang tak menafikan ketampanannya. Begitu jugak kembarnya,kembar tak sama jentina.
Berdarah kacukan pulak tu.

Di ruang belakang pentas, kelihatan para model sibuk dengan make up masing masing.

Sally yang memakai headset atau di kenali
Sebagai kru berlari anak masuk ke dalam ruang tersebut dengan gelabah.

" Bella turn kau " Jerit Sally .

Terpaksa lah menjerit disebabkan bunyi musik yang rancak.

Bella Aziz yang sibuk di hadapan cermin mengangkat jari ibu nya tinggi. Menanda kan dia dah sedia.

Bella berjalan dengan perlahan menghampiri dinding pemisah pentas. Bella Aziz menarik nafas.

Kelihatan Bazli Aziz sudah sampai di penghujung pentas .

" Good luck sis!" jerit Sally sambil senyum girang.

Bunyi bingit musik membuat kan Bella tidak berapa kedengaran apa yang di katakan oleh Sally tapi dia faham dari gerakan mulut Sally.

" DI PERSILAKAN MISS BELLA AZIZ UNTUK TAMPIL DENGAN DESIGN TERBARU!!! " DJ menjerit girang dan itu membuat kan semua tetamu menepuk tangan dengan semangat. .

Bella terus mendinginkan muka nya dan keluar dari pentas dan berjalan dengan cat walknya.

Dewan kembali riuh dengan tepukan, siulan dan pastinya bunyi KLIK! KLIK! KLIK!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 25, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BELLAWhere stories live. Discover now