Yoongiတယောက် စာသင်တာအနှောင့်ယှက်ဖြစ်သောကြောင့် ဒေါသထွက်ကာလှည့်ကြည့်မိသည်
yoongi pov:oww..ရုပ်လေးကကွာ ဘလိုတောင်ချစ်ဖို့ကောင်းလွန်းနေတာလဲ.ပြည့်ဖောင်းပီး ပန်းရောင်သန်းနေတဲ့ ပါးလေးကကွာ နှင်းဆီးပန်းလေးအတိုင်း.
နှုတ်ခမ်းလေးကရော သာမန်မှဟုတ်ရဲ့လား. ဘလိုတောင်ငါ့စိတ်တေ.
Shit တိတ်စမ်း min yoongi အတွေးတေလက်စသတ်လိုက်စမ်း.ကောင်လေးတယောက်ကို မင်းမို့လို့ကွာ.ဒါနဲ့ ကောင်လေးက ငါ့ကိုကြည့်နေတဲ့ပုံပဲ ထားလိုက်တော့ စာလုပ်ဖို့လာတာ မင်းစိတ်တေလွတ်မသွားနဲ့.Yoongi တယောက် အတွေးထဲရောက်သွားသောကြောင့် sam ရှင်းပြသော သင်ချာတပုဒ် လွတ်သွားရာ yoongi ဘာမဆိုင်ညာမဆိုင် ထိုကောင်လေးကိုဒေါသဖြစ်မိသည်.
မင်းကွာ သိတောင်မသိသေးဘဲ ငါ့ကိုဒုက္ခပေးနေပီ.Time skip>>>>>
စာသင်ချိန်ပီးပီဖြစ်ရာ Pjm တို့ fri3 ယောက်အပြင်သို့သွားရန် တိုင်ပင်ကြသည်:knj:ဟျောင့်တေ ငါတို့မသွားတာကြာနေတဲ့ နေရာသွား ရအောင်..
(Namjoon စကားပင်မဆုံးသေး)ksj:ဘုရားသွားမလို့လား namjoon nar.မင်းကွာထူဆန်းလိုက်တာ.
Knj:ဘုရားကမင်းသွား fa ကောင်ရာ.Bar သွားမယ်ပြောမလို့ဟ.
(အလယ်တန်းတတ်နေတဲ့ ကျောင်းသားလေးတေကို Bar ပို့လို့စိတ်ဆိုးကြပါနဲ့.
အသက်ကို 16 ,17 လို့ယူဆပေးကြပါကုန်)Knj:ဟိုကောင် jm ငြိမ်လိုက်တာကွာ မင်းဘာဖြစ်နေလဲ
pjm:မင်းတို့ bar သွားမယ်မလား ငါလဲလိုက်ခဲ့မယ်.ပီးတော့ မင်းတို့ကိုလဲပြောစရာရှိတယ်
ksj:ok လေ ဒါဆို ဘယ်bar သွားကြမလဲ nj nar.
Knj:mic drop barသွားမယ်.
သူတို့တိုင်ပင်သမျှကို ခိုးနားထောင်တာမဟုတ်ပဲ အတိုင်းသား ကြားနေသော yoongiတယောက်
yoongi pov:ဘလိုကောင်တေလဲကွာ စာလုပ်ရမဲ့ အချိန်မှာပျက်စီးနေလိုက်ကြတာ.Yoongi:ကျစ် ကလေကချေတေ.
Yoongi မှာလေသံမျြှဖင့်သာပြောသော်လဲ ကို့အကြောင်းကိုဆိုရင် ယင်ကောင်2ကောင် အတင်းတုတ်တာကအစ ကြားတတ်သော jimin မှာကြားဖြစ်အောင် ကြားလိုက်မိသည်
jimin ဘေးပတ်ဝန်းကျင်ကိုကြည့်မိတော့ တိုင်ပင်နေသာသူတို့ 3 ယောက်ရယ် စာအုပ်နဲ့ ညားနေသော min yoongi ရယ်သာအခန်းထဲတွင်ရှိနေသည်.
(အဲ့စာအုပ်က ဒိုဒို ပါနော်)