0.4

238 47 27
                                    

Bilinmeyen numara: Solo şarkıların çok güzel. Onları güzel yapan şey ise anlamlı olmaları. Kendin yazıyorsun ve kendin besteliyorsun. Her idol senin kadar yetenekli olmak ister. Şarkının sözlerini incelediğimde aşık olduğun kolaylıkla:) anlaşılıyor çok belli ediyorsun dikkat et.

Seni şu anda yaklaşık 5 metre öteden izliyorum. Kendine dikkat et.

Tae: Git ve hayat edin.

Bilinmeyen numara: Zaten bir hayatım var. Burası ünlü idollerin dans pratiği yaptığı tanınmış dans hocalarıyla buluşma fırsatı yakaladıklerı bir yer. Gece geç saate kadar dans pratiği yapacağım yanımda Jennie var ve çalışmak yerine seninle mesajlaştığım için bana kızıyor.

Tae: Jennie?

Bilinmeyen numara: Evet. Şimdi gidip duş almam lazım gece yarısı kimliğimi öğrenebilmek istiyorsan beni nerede bulabileceğini biliyorsun. Şu anda dışardasın
ve elinde resim yaptığın bir defter var yılın bu mevsiminde kurumuş agaçları resmediyorsun. Buraya gelen her kız seni gözetliyor şu anda benim yaptığım gibi ama unutma ki ben onlardan farklıyım

Sarı saçların bereyle ve bulutlu havada daha güzel gözüküyor pratik yapma sırası sana gelince zemin kata girip bulunduğum odaya geleceksin.

Ben o sırada çıkmış olacağım. Benim kim olduğumu öğrenmek istiyorsan yalnız gel.

Tae: Kimden korkuyorsun? Benimle fazla uğraşıyorsun.

Bilinmeyen numara: İşleri senin için kolaylaştırmaya çalışıyorum.

Tae: Chanyeol? Kook? Namjoon? Kim benimle dalga geçiyor? Tahminlerim var ama senin kim olduğunu öğreneceğim.

Bilinmeyen numara: Bana mesaj attıktan sonra ayağa kalktın benim bulunduğum odaya geliyorsun

Tatlım. Su içmek için kalkmışsın dışardaki kafeye oturdun tek başına kafede başka kimse yok.

Tae: Nayeon?

Bilinmeyen numara: Nayeon'nun senle işi bitti.

Saçlarım sapsarı beni nasıl Nayeon'a benzettin? Anlamıyorum açıkçası gerçekten gitmem lazım Jennie unnie bana bağırıyor.

Ne yapman gerektiğini bildiğini umuyorum.

♧               ♧                ♧

Bilinmeyen numara: Ne yapman gerektiğini bilmiyormuşsun papo. Neden gelmedin onun yerine aptal bir not bıraktın?

Tae: Kimliğini senin ayağına senin istediğin saate gelerek öğrenmemeyi seçtim. İnsanlar beni istiyorsa kendileri benim yanıma gelir. Hayat felsefem:)

Bilinmeyen numara: Senin aptal hayat felseden yüzünden jennie beni yurt kapısının önünde beklerken hasta oldu manyak.

Kimliğimi öğrenebilmen için sana bir şans verdim sense geri teptin.

Egon o kadar havalara uçmuş ki üzerinden atlasam uzun bacaklarım kırılır.

Tae: Tzuyu

Bilinmeyen numara: ay çıldıracağım. Yemin ederim  sayende bayılacağım. Tzuyu'den başka uzun kadın bilmiyorsun öyle değil mi?

Er ya da geç seni elde edeceğim. Kafandaki tek kadın figürü ben olacağım. Biliyorsun ki Yang büyük bir yemek düzenliyor oraya sen de geliyorsun davetlisin biliyorum ben de davetliyim.

Tae: Garson olarak mı?

Bilinmeyen numara: Seni budala. O masada oturup yemek yiğecek kişilerden birisi şu anda yurt merdivenin önünde oturmuş sana mesaj atıyor.

Tae: Gitmem gerek manyağın tekiyle mesajlaşmaktan daha önemli işlerim var.

Bilinmeyen numara: Yıllar sonra çocuklarımıza babalarının o zamanlar tam bir budala olduğunu anlatacağım.

Yemekte görüşeceğiz. Budala.






"Şimdi biliyorum ki seni istiyorum"

-Fancy💋

-Fancy💋

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
LoVe |Texting VLisa|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin