over you, only you

15.7K 621 1.6K
                                    






• 𝙤𝙫𝙚𝙧 𝙮𝙤𝙪, 𝙤𝙣𝙡𝙮 𝙮𝙤𝙪 •


••/••



🔞bu bölüm cinsel içerik barındırmaktadır🔞



|jeongguk|

taehyung'un çıplak ve nemli göğsünde yatarken o da hafif terli saçlarımı hiçbir iğrenme belirtisi bile göstermeden yavaşça tarıyordu.

"duş almak ister misin?"

hırıltılı çıkan sesinin birkaç dakika önce beni boğazının tatlı sıcaklığına davet etmesinden değil de ikimiz de yatağa yığıldığımızdan beri konuşmadığımız için olduğunu düşünmek istedim yoksa kendimi tekrar taehyung'un üstünde onu sürerken bulurdum ki şu an ihtiyacımız olan tek şey ılık bir duşken bunun olmasını ikimiz de istemezdik.

küçük bir mırıltıyla onu onayladığımda ilk önce kendi kalkmış ve benim tarafıma gelip bir elini dizlerimin altına, diğer elini de sırtıma koyarak kucağına almıştı. ardına kadar açık olan pencere yüzünden içeri dolan ve sonbahar aylarında olduğumuzdan hafif serin olan rüzgar, banyoya gidene kadar kollarımı taehyung'un boynuna daha sıkı dolamama ve sıcak göğsüne kedi gibi sokulmama neden oldu.

banyoya vardığımızda taehyung beni içerideki beyaz çamaşır makinesinin üstüne oturtmuş ve küvete gidip suyu ayarlayarak doldurmuştu. küvetteki suyun içine biraz da geçen yıl tur döneminde japonya'dan aldığımız kiraz çiçeği kokulu losyondan döküp suyun köpük köpük olmasını ve güzel kokmasını sağlamıştı.

işinin bittiğini anlayınca çamaşır makinesinin üstünden inmeye çalıştım ama o buna izin vermeyerek yanıma doğru adımladı ve bacaklarımı beline dolamamı sağlayarak beni kucağına alıp küvete doğru ilerledi. beni yavaşça küvete bıraktığında kendi de suyun içine girdi ve beni, sırtım göğsüne gelecek şekilde kendine doğru çekti. bir eli anında belime sarılırken diğer eli omzuma çıktı ve orayı yavaşça sıkarak ovmaya başladı.

"canın çok acıyor mu?"

kalın sesiyle nazikçe sorduğu sorudan hemen sonra yumuşak kırmızı dudaklarını omzumda hissettim.

"hayır, sıcak su iyi geldi."

boğuk sesiyle kısıkça hmm'ladığında kafamı geriye doğru atarak omzuna düşürmüş ve bu hareketimle yanağıma bir öpücük bırakmasına neden olmuştum.

"yine de duş aldıktan sonra krem sürelim. canının acımasını istemiyorum, aşkım."

yüzümde kocaman bir gülümseme oluşurken yüzümü boynuna doğru çevirdim ve yaklaşık yarım saat önce -iki haftalık tatilde olmamız sebebiyle çekinmeden yaptığım mor izin üzerini öptüm. o da kafasını bana doğru çevirip yüz yüze gelmemizi sağladığında öpmeye doyamadığım dudaklarına küçük bir öpücük kondurdum.

suyun içine ters dönüp yüz yüze geleceğimiz şekilde kucağına oturduğumda kollarımı sıkıca boynuna sardım ve yüzümü ilgiye muhtaç küçük bir çocuk gibi boynuyla omuzunun birleştiği yere gömdüm. dizlerim küvetin beyaz mermer zeminindeydi.

gözlerim sırtındaki izlere kaydığında hoşuma gittiği için sırıtmış ve ellerimden birini ensesine dolayıp diğerinde saçlarına çıkarmıştım. daha sonra da kafamı bulunduğu yerden çektim ve biraz uzaklaşıp sevgilimin yakışıklı yüzüne baktım.

crazy over youHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin