Miran'ın arabası arızalanmıştır Miran: Hayda! Tam da sırası mıydı !!!? Toplantıya umarım gecikmem offf diyerek Karşısına reyyan çıkar Elinde kitaplar ile Okula gidecektir. Miran Reyyan'a çarpar Reyyan Miran'a bakar Miran bakmaz Ve Şöyle der Hanfendi çok afedersiniz Özür dilerim benim acelem vardı toplantıya yetişmem gerekiyor.. Reyyan Tutuklandı baka kaldı Miran eliyle reyyanın gözüne getirdi hanfendii hanfendi iyi misiniz ??? Reyyan bakmayı keser H-ha E-evet iyiyim. Biraz Dikkatli olsaydınız çarpmasaydiniz diyeceğim ama belli ki sizinde aceleniz vardı benim gibi Miran: Ya evet tekrardan kusuruma bakmayın Şirkete gitmem gerekiyor Deyip yol aldı. Reyyan Arkasından baktı hafif bir gülümseme oluştu. İlk defa bir erkekten hoşlanmıştı..
•DURANLAR'IN KONAĞI•
Baran uyuyordur Dilan kahvaltıyı hazırlamıştır Annesi gelir, Günaydın kızım
Dilan: günaydın anne Annesi: Abin uyanmadı mı ? Dilan: görüyorsun ki her zaman ki gibi uyanmadı gideyipte ben uyandırayım uyandırmasan akşama kadar yatar kalkmak bilmez Gülerek odaya çıkar. Baran'ın odasına girer abiii der Baran aralıksız uyuyordur.. Dilan : AbiiiiiiiiiiH !! KALSANA der yüksek tonla Baran hafiften gözünü açar hı der gözünü kapatır. Dilan baktı ki baran uyanmıyor Düşündü düşündü çareyi baran'a su dökmekle buldu Baran'ın Altına su döktü Kıskıs güldü Baktı Baran ıslaklığı hissettikten sonra gözünü açtı dilan baranı fark etmesiyle gülmeyi kesti Ve baran'a yöneldi E yuh! bu yaşa geldin hâlâ işiyon mu çocuk gibisin abi dedi Baran hızla kalktı banyoya yöneldi Baran gozlerini ovuşturdu Elini yüzünü yıkadi kendine geldi altını değiştirip odaya daldı Senin işin var senin parmağın bu Dilan hemen kapıdan çıktı baran: Evet kaçtığına göre senin parmağın var başka kimin olacak. deyip bağırdı kaçma gel buraya! diloooooooo dellendirme beni deyip yanına indi Gız nabün niye böyle bir şey yapmaya gerek duydun Dilan: eglenelim istedim fena mı.