Otel odasına gittiğimde hemen hazırlanmaya başladım, üzerimde dar, mavi bir büstiyer vardı fazla göğüs dekoltesi vardı. altımda ise siyah mini şort. Ağustos ayının ortalarındaydık ama ben yine de mahalleden çıkarken büstiyerimin üzerine sıradan mavi bir tişört giymiştim.
Oturduğum yer gecekondu tarzı bir mahalledi ama dizilerde anlatılan bir yer gibi değil. Eşkiya falan yoktu yani.
Akşam 8'de müşteri gelecekti ve henüz 10 dakika vardı. ailem yaklaşık 3 yıl önce beni, benim psikolojim iyi değil diye bıraktı ve bana bıraktıkları hiçbir şey yoktu 19 yaşında üniversite 1 öğrencisiyim ve ilk olarak bu işe zayıflamak için girdim pozisyonlar terletiyordu ve cok zevkliydi
Ben düşüncelerime dalmışken içeriye 30 lu yaşlarında kilolu sayılamayacak bir adam girdi. Hafif ağrımış saçları vardı . Direk konuşmaya başladık
"Merhaba küçük hanım "
"Merhaba" dedim isteye isteye
"Başlayalım istersen? " dediğinde kafa sallamakla yetindim.
Yavaş yavaş beni öpmeye başlamıştı. Bende sert bir şekilde karşılık veriyordum. O boynumu sömürmeye başladığında bende giydiği kumaş pantolon üzerinden penisi ile oynuyordum daha da azmış olmalı ki büstiyerimin fermuarını indirip üst tarafımızı çıplak bıraktı. Göğüslerimi önce minik minik Öpücükler bıraktı sonra ise sömürdü ben hâlâ penisi ile oynuyordum bu sefer eli ile şortu üstünden kalçalarımı sıkmaya başladı bende onun boynunu sömürmeye başladım, inlemeleri odayı dolduracak şekildeydi. Birbirimizi bırakıp soyunmaya başladık. Orta büyüklükte bir penisi vardı 31 çekmeye başladım en sonunda dayanamayıp yatağa attı beni ve üstüme çıktı . Hem okşuyor hem öpüyordu bende sıkılıp onu yatağa yatırdım ve penisinin üstüne oturdum. Henüz içime girmemişti bende hemen komedine uzanıp prezervatif aldım ve ona taktım. Elleri belimi buldu ve penisine oturtturdu. Elleri ile benim zıplamama yardı ediyordu. Ben ona sürtünmeye başladım hemen boşalmasını istemiyordum Zevk almalı ki tekrar gelsin. yaklaşık 10 dakika sonunda Git - gel yapmaya başladım çok iyi hissediyordum. çok keyifliydi ben zevk yaşarken o prezervatife boşaldı. Biraz yatakta bekledik 10-15 dakika sonra çalan Telefonunu açtı .
"Efendim, anne?"
..
"Isim var birkaç saat sonra geleceğim " diyerek kapattı ve bana dönerek "işimiz bitmedi sürtük "dedi. Evet insanlar beni kullanıyordu ve bende köpeklik yapmak zorundayım.Odada sadece tek kişilik yatak, tuvalet aynası vardı ve odaya bağlı bir banyo beni banyoya çekti. Banyo da küvet falan yoktu sadece klozet ve Duş. Duşun soğuk suyunu açtı ve beni yanına çekti sex sırasında sürekli iltifat ediyorduk yine ittifat ederek başladı Göğüslerimi vakumlamaya.
Yaklaşık 3 saat süren seximiz bitmiş ve eve gidiyorum, cok yorucu geçmişti saat başı 100 tl alıyordum ama bu işleri bana Otel sahibi ayarladığı için ona da 20 tl veriyorum. yani bugün 240tl almıştım. Hem ev geçindirip hem de okuyorum. Burs kazanamadığım için hepsi . Eskiden varlıklı bir ailem vardı ve o sıralar 16 yaşlarında olduğum için kimse beni dinlemedi . Çok da gerek yokmuş . Hem zevk alıyor, kilo veriyor ve para alıyordum bu çok iyiydi benim icin. Bu düşüncelerle yürüyerek eve gittim yol 30 dakika falan sürmüştü.
Eve girdiğimde o adamı görmeyi beklemiyordum, geçen hafta Otel odasında sikiştiğim adamlardan biriydi. Evimi büyük ihtimalle Otel sahibi adama para karşılığı söyledi . Adam dediğime bakmayın benden ya 1 ya da 2 yaş büyüktü.
"Neden geldin"
"Seni özledim, bebeğim "
"Önce para"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anore-sikik
RandomEski Anoreksiya hastası bir oruspu olayı ben istedim Ağır +18 içerir