2

384 2 0
                                    

Bu aralar alışık olmadığım kadar çok sex yapmıştım ve yorgundum. Bugün dersim vardı zaten haftada 3 gün olan dersim bugün 120 dakika olacaktı. Üzerime aşırı dar bir Jeans geçirdim. karşımda duran dar ve göbeği açık tişörtüm gözüme çarptı beyaz olduğu için altındaki sexi kırmızı sütyen görünüyordu. Birkaç defter alıp çantama attım ve okula gitmek için otobüse bindim pek kimse yoktu otobüste bende sıkılıp telefonuma oynamaya başladım, galeri bulunan yaklaşık 3 ay  önce çekildiğim fotoğraf gözüme çarptı. Hemen instagram'da paylaştım

multideee
AAylindiyeeebiriayh : sabahlar olmasın 👅

+456 beğeni
Paydodd:fiziqq
Karaonline:gece bizim
12:azdım amk
Pornss: tek elle yorum yapanlar ?

Ve bir sürü yorum. Hepsi de buna benzer şeylerdi.

Nihayet okula geldim ve sınıfa geçip oturdum. Ben lise de sınıf demeye alıştım amfi demiyorum. en arka duvar kenarına oturdum ve yayıldım. Yaklaşık 5 dakika sonra da hoca geldi. Hoca tam derse başladı ki sınıfa biri girdi ve Özür dileyerek yanıma oturdu. Beni tanıyor gibi bakıyordu. Ben böyle düşünürken bana seslendi.

"Aylin?"

"Efendim?"

"Adını instagram da gördüm takiplesiyozmuş "
Bunu duyunca kahkaha attım beni güldürmek için öyle konuştu. Ben gülerken o da hareket eden Göğüslerime baktı .

"Elleyebilirsin" dediğimde hiç düşünmeden sıkmaya başladı . azıyor gibiydi bende onun kotunun üzerinden penisi ile oynadım.

"Adın ne? "

"Merih"

Elini kızlığıma attığında ne kadar azdığını anladım. Pantolonunun düğmesi ve fermuarını açtım. Boxerini hafif indirerek penisini çıkarttım ve 31 çekmeye başladım. Çok azmışa benziyordu hemen önünü kapattı ben ne olduğunu anlamaya çalışırken beni bileğimden tutup çekti. Hoca arkamızdan "terbiyesizler " diye bağırıyordu ama Merih ile ben çok azmıştık. Hemen spor bir arabaya bindik. O arada kızlığımı okşuyordu.  Benim elim ise zaten sürekli penisindeydi. Erkekler cidden bu kadar çabuk mu azıyor?

Eski bir evden içeriye girdik ve beni salona çekip masaya domalttı. Önce kıyafetler üzerinden dayadı. Tabi bu sırada Göğüslerimi sıkıyorsun

"Götün ve memen çok iyi, uğraştın mı? "
"Evet aşkım " dedim ve daha da hızlı olmaya başladı
"İçime gir artık " dedim yalvarır bir tonda

"Bu kadar çabuk değil küçük hanım , soyun geliyorum" ben hemen soyunmaya başladım birkaç dakika sonra o da çıplak geldi elinde de prezervatif.

"Yarrağını sömürmek istiyorum "

"Gel o zaman" deyip yukarıya sürükledi. oda da bir tek yatak vardı bir de içinde banyo olduğunu tahmin ettiğim bir kapı. Hemen yatağa yattı bende Yarrağını emmeye başladım. inlemeleri artık dayanılmaz hale geldiğimde beni banyoya çekti. lavaboya domaltıp içime girmeden dayadı yine. Arada sürtünüyor ve gel-git yapıyor. Bor eli lavaboyu tutarken bir eli de memelerimdeydi.
"Merih, gir bana" dedim ve hızlıca girdi. Öyle hızlı girdi ki çok acıdı canım. Ben acısından çığlık atarken.  O hala gel-git yapıyordu. Tamam canım çok acıyor ama harika bir şey. boşaldı ama hâlâ doymamış gibiydi. Yatağa gidip sırt üstü yattı beni de kucağına çekti. Kucağında ona sürtünmek çok güzeldi. O da kalçalarımı çok sıkıyordu arada kafasını direkleri yardımı ile kaldırıp memelerimi ısırıyordu kesin bunların izi kalır. Artık dayanamadık ikimizde içime girdi ve ben penisi içimdeyken zıplamaya başladım elleri belimi buldu ve beni hızlandırdı. bir 10 dakika sonra anca boşaldı. Yatakta yan yana yatıyorduk.

"Gel film izleyelim "

"Olur ama önce duş almalıyım "dediğimde kafasını salladı banyoya girdi elinde havlu vardı ve daha şimdi gördüğüm kapıdan gitti.

Geri döndüğünde elinde sadece beyaz bir tişört vardı.

"Eşyalarını ben makineye atarım giyin gel sonra ben banyo yaparım " kafa salladım ve hemen banyoya gittim. ıslak bedenimi havlu ile kuruttum ve sadece beyaz tişört ile kaldım. Saçlarım hala ıslaktı. Hemen aşşağı indim. televizyon açıktı Merih hemen yukarıya çıktı ben de masanın üstünde bulduğum telefonum ile uğraştım. yaklaşık 10 dakika sonra üzerinde sadece Boxer ile geldi.

"Sex education izleyelim "
"Tamam" amacını tabiki anladım hâlâ sex istiyordu.

Hemen netflix'e girdi ve açtı.

Biz hâlâ izlerken o aniden beni kucağına çekti. dudağımı emmeye başladı sonra da öpüştük. Öyle güzel bir histi ki dudakları dolgun ve yumuşaktı. Sanki çikolata emer gibiydi. ellerini karın boşluğuma getirdip okşadı.
"Belin çok ince, sex için yaratılmış gibisin" birkaç dakika sadece kızlığımı, memelerimi ve karın boşluğumu okşadı.

"O fotoğrafları kaldır! "

"Sebep?"

"Artık benimsin "

Tepem attı ve hemen ellerini itip kalktım.
"Sen kimsin ki ?" Dediğimde kapıya gidiyordum. Kapının kolunu tam indirdim derken kilitli olduğunu anladım. ona döndüğümde mal mal sırıttığını gördüm.
"Aç şunu! "
"Gel buraya" dediğinde çoktan bileğimden tutmuş ve kucağına çekiyordu. Tamam oruspu olabilirim ama bu tecavüze giriyordu. Üstelik özgürlüğümü kısıtlamaya çalışıyordu.

Ben bunları düşünürken o beni kucağına oturtmuştu, debelensem bile ise yaramıyor temas ettiğimiz için sürtünüyor gibi oluyordum. Ilk başta altında sadece Boxer vardı ama ben kapıya gidince çıkartmış olmalıydı. beni biraz Kucağından uzaklaştırdı bende bu fırsat bilip mutfağa koştum, buralar eski ve tenhaydı yani bağırsam kimse duymaz. Bende belki bıçak bulurum diye gittim. Ama o sırada beni tezgaha domalttı ve içime girdi. Bir eli omuzumda diyeri ise tezgahtaydı. Hızlı hızlı içimde gel-git yaptı ve boşaldı. Bende bunun ne yapacağı belli olmaz diye koşarak kendimi banyoya kitledim.

"Çık "

"Hayır "

"Beni sinir etme!"
Ne diyebilirim ki ben buna illa buradan çıkacaktım bende hemen çıktım.

"Ne var?"

"Bundan sonra burada kalacaksın "

"Niye?"

"Unuttun mu içine boşaldım " doğru ya prezervatif takmamıştı.

"Hap al"

"Hayır !"

"Sadece hap alırsan buradan kaçmam " yalan söyledim ama hamile kalmak istemiyorum.

"Bekle başımın belası, bekle"

"Sensin bela,  manyak" dedim ve gidişini izledim bir süre sonra kapı kilit sesi.
1. Kat pencereleri ve balkonları demirlikliydi. 2. Kat ise çok yüksekti. Atlamaya korkarım. Ama gece yine de kaçmaya çalışırdım.

Yıkanan çamaşırlarımı astım ve kurumasını beklerken hemen giyinme odasına girdim. Siyah ve uzun bir tişört aldım ben kıyafetleri karıştırırken gözüme mavi bir Çakı takıldı. koyabilecek bir yerim yoktu. Hemen salona gidip koltuk minderinin altına koydum.  Biraz dinleneyim derken uyku bastırdı ve yatmaya karar verdim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 03, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Anore-sikikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin