2. Deo

20 5 5
                                    

Uživala sam u velikoj brzini, izlasku sunca i vetru. Do L.A. mi je trebalo oko sat vremena.
Kad sam stigla vozila sam se ulicama Beverly Hills-a dok nisam stigla do jedne malo veće kuće... to je to, moj novi dom.
To je prvo trebalo da bude mesto gde mogu da pobegnem na neko vreme kad bi tata preterao, ali izgleda da je postalo  moj stalni dom.
Parkirala sam motor u garažu, a onda ušla u kuću. Kuća je sređena, jer sam ovde dolazila često. Ostavila sam kofer u moju sobu pored ormara u kom je već bilo par stvarčica.
Otišla sam u dnevnu sobu i sela na kauč.
Odlučila sam da pustim Martini poruku, jer je još rano da je zovem, da je obavestim da sam stigla živa i zdrava.
Potom sam otišla do obližnje pekare i kupila sebi picu za doručak, krenula sam rano i nisam imala vremena za doručak.
Vratila sam se kući i upalila netflix da gledam seriju i jedem picu.
Već nakon prve epizode čujem zvono mog telefona, javljam se. To je Martina.
|Poziv|
Martina: Hej!
Ja: Eee... Šta ima?
Martina: Pa zovem da vidim kako ti je tamo?
Ja: Ma po običaju. Lenčarim, jedem i gledam seriju...
Martina: A šta bi drugo ti pa radila? Hahaha...
Ja: Hahaha...
Martina: Pa lepo... Ja ću sad da krenem u školu. Usput... Kad si ti uopšte krenula odavde?
Ja: Nemam pojma. Još je bio mrak, a na putu dovde je počelo da sviće...
Martina: Ma super. Ja sam tad spavala ko' top... Hahaha
Ja: Hahaha... Lenčugo.
Martina: Ma lepo...
Pričale smo još... pa ne znam ni ja više. Hahaha... uglavnom bilo je dugo!
Nakon našeg razgovora odlučila sam prošetati do parka i otići na sladoled, tako sam i uradila.
Hodala sam parkom i jela sladoled koji sam ranije kupila. Sela sam na klupicu i gledala okolo.
Prišao mi je neki lik.
X: Šta tako lepa devojka radi sama?
Ja: Nisam zainteresovana, produži!-govorila sam gledajući u telefon
X: Što smo opasni...-rekao je sarkastično
Prekipelo mi je i zveknula sam ga pesnicom po sred lica.
X: Au... Si ti luda?
Počeo je da mu krvari nos
Ja: Ne! Samo si smorio...
X: Aha...
Ja: Aj zdravo.
Ustala sam sa klupice i krenula ka kući.
X: Hej!
Krenuo je zamnom.
X: Mislim da sledi jedno "izvini".
Ja: Nije prihvaćeno.
X: Au, pa ti si neka nadrkana.
Ja: E, aj odjebi...
X: Mislim da neću...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 21, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

NedodirljivaWhere stories live. Discover now