köye giderken

63 2 0
                                    

Annem, babam ve ben köyümüze gitmek arabaya bindik ve hemen yola çıktık. Köyümüz bulunduğumuz yere 2 saatlik mesafedeydi. Kısa bir yolculuktan sonra babaannemlerin evine ulaştık. Babaannemlerin evinin karşısında köydeki çocukların çok korktuğu eski bir ev vardı. O evi görür görmez ürperiyordum.Ertesi gün köydeki en iyi arkadaşımla gezerken bana hadi şu eve girelim dedi. Ben de tamam ama diğer çocukları da çağır dedim. O da herkesi topladı ve ertesi gün eve gittik. Arkadaşım akşama kadar kalalım, bakalım aramızda en cesaretli kimmiş dedi. Ben ve arkadaşlarım kabul ettik. Aslında köyde bu ev hakkında çok fazla söylentiler dolaşıyordu ama ben hiç birine inanmıyordum. Hava kararana kadar evde kalarak sohbet ettik. Bir arkadaşım hadi geceyi burada geçirelim dedi. Ailelerimizden izin aldık ve toplandık.Gece saat 3 sıralarında bir ses duydum. Arkadaşlarım uyuyordu sırayla nöbet tutuyorduk. Nöbet sırası bende olduğu için sesi duydum ama hayvandır diyerek aldırış etmedim. Bir süre sonra bir ses çıkın buradan çıkın diye bağırdı. Hemen elime sopa aldım ve dua okumaya başladım.Arkadaşlarımı uyandırdım kalkın şuraya bir bakalım dedim. Birlikte etrafa baktık hiç bir şey yoktu. Eve geri döndüğümüzde duvarda bir yazı vardı; "Buradan çıkmazsanız başınıza kötü şeyler gelecek"

Gizemli EvHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin