Unde daca nu in India?

75 4 1
                                    

Hmmm..India..O tara asiatica a carei pamant e lovita de puternicii musoni. India ..O tara pe care lumea nu o poate intelege ...Dar care spuneti voi ca este adevartul simbol al dragostei ? Turnul Eiffel ? Turnul acela a fost construit cu dragoste ,dragostea de munca ,nu dragostea de o persoana ,dragostea aceea ce te face sa te consumi..Stiti ,Taj Mahalul e considerat de mine un simbol al iubirii eterne deoarce a fost construit de un sah pentru sotia sa care a murit dand nastere copilului lor ,rodul dragosteai lor. Un simbol ce va ramane etern in mintile noastre si pe suprafata acestui pamant .

                                                                              INTRODUCERE

 Cu totii ne nastem. Vine aceea zi cand mama noastra ,dupa 9 luni de chinuit cu un suflet in pantec ,facem cunostinta cu lumea . Mangaiati de razele soarelui ,primul urlet si prima gura de aer . Fiecare ne alegem treptat modul de a trai . Viata nu e asa de complicata ,insa e . Cu cat crestem cu atat ne dam seama ca inocenta noastra e spulberata ,e distrusa de maturitate . Nu e frumoasa ,nimanui nu ii place maturitatea . Toti vrem sa fim copii ,sa avem si bani ,bineinteles ,si de ce nu ,sa facem ce vrem .

RosuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum