1. YENİ bir dost

151 13 0
                                    

Meksika'dan Los Angeles'a yeni geldik. Canım çok sıkkın. Yeni okul, yeni şehir, ve hiç olmayacak dostlar. Annemin seyahat sevgisi yüzünden hiç bi' dostum olmadı.

Anne: Selena! Gelde eşyalarını al.

İşte, hayatımın yarısı eşyaları boşaltmakla geçti zaten!

-Geliyorum!

Şu açıdan bakarsak, annem en az 3 yıl burda oturucağımızı söyledi, ve bu dublex, dönen merdivenli evde, yaşamam mümkün sanırım :)

İşin iyi yanı bir sitede oturuyoruz yani belki birkaç komşuyla tanışırım.

-Anne! Ben biraz sitede gezicem, belki başkalarıyla tanışırım.

Anne: Tamam tatlım!

Tam kapıdan çıkıcakken,

-Off, omzun çok sert!

Biraz fazla mı kaba oldu bu?

Justin: Afedersin, iyi misin? Çok üzgünüm ben sadece...bu sitenin karşılama komitesindenim. Evet tam arkamda merdivenleri görebilirsiniz. :D

Komik bir çocuk.

-Yok, sorun değil :) Esprin gerçekten süperdi :D

Biraz da utangaç bir çocuk gibi...

-Şey, teşekkür ederim.

Utanmış gibi görünüyordu, Bi dakika! Aman tanrım, çok yakışıklı! Tanrım nerdeyse her yerde yaşadım ama bu çocuk bi' başka. Şalvar şeklinde bir pantolon giymiş Üzerine siyah bir tişört. Güneş gözlüğü takıyor. Koyu sarı ve açık kahverengi arası saçları bir rampa gibi dikilmişti :D Ama bu onu çok cool gösteriyordu. Tam ben düşüncelere dalmışken...

Justin: Şey, ben Justin.

Gözlüğünü burnuna indirdi ve bana baktı. Tanrım çok yakışıklı!

Justin: Ve sen...

-Afedersin, ben Selena.

Justin: Sana siteyi gezdirmemi ve arkadaşlarımla tanışmak ister misin?

-Tabii, çok isterim.

Dur! Ben yeni taşındığım bir yere hemen bir çocuğa aşık olamam, hayır olmaz!

Tam derken...

-Bu neydi şimdi?

Bahçeye inmiştik. İndikten sonra elimi tuttu. Sinirlenmiştim. Yoksa o herkese asılıyor mu?

Justin: Yanlış anlama! Ben sadece yeni taşınmak, ve sürekli taşınmak nasıl birşeydir bilirim yani, seni gevşetmek istedim. :/

Üzgün görünüyordu. Ama hayır! Ona acımıycam.

-Bunun işe yaradığını mı sanıyorsun! İyi o zaman ben tura evde devam ediyorum.

Eve doğru sinirli sinirli yürüdüm. Arkamdan geliyordu...

YENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin