2. YENİ bir kavga

80 7 4
                                    

Arkamdan geliyordu...
Justin: Bak, bunun işe yarıyacağını düşündüm, diğer kızlarda işe yaramıştı.
-Belkide yakışıklı olduğun içindir!
Aman tanrım, bunu sesli mi söyledim?!?
Justin: Ne! Beni yakışıklılığıyla herşeyi elde eden biri mi sanıyorsun?
Ben... Bi dakka yakışıklı olduğumu mu düşünüyorsun? Neyse, ben çok zor zamanlar geçirdim. Kanada'dan buraya taşındık. Doğdum yerden 17 yıl sonra ayrıldım. Annem ben 12 yaşımdayken öldü. Bende burada yeniyim ve herkesle iyi anlaşmak istiyorum. Annem yüzünden kızlar hakkında HİÇBİR fikrim yok. Onlara nasıl davranıcağımı bilmiyorum. Ve mecburen babamın taktiklerini uyguluyorum!
-Bunları yaşadığını bilmiyordum.
Kendimi çok suçlu hissediyordum.
Justin: Evet! Kimse bilmiyor! Anlatmak için güvenilecek birini arıyordum!
-Sen bana güveniyor musun?
Bir süre hiçbirimiz konuşmadık. Sonra salıncaklara doğru gittik. 
Justin: Ben, en baştan sana güvenebileceğimi biliyordum. Öyle... güvenillebilecek gibi görünüyordun. Ayrıca görünüşün, çok güzel. Yani... off! Sen beni anladın herhalde.
-Bana güzel olduğumu mu söylemeye çalışıyorsun?
Justin: Evet... yani, evet işte!
-Justin, bu bir erkek tarafından bana söylenen en güzel söz, galiba.
Daha sonra annem mesaj attı.
-Eve gitmem gerekiyor. Yarın konuşuruz, OK?
Bir kağıda cep telefonumu yazıp eline sıkıştırdım. Ve havalı havalı evime yürüdüm. Ben güzelim galiba ;) 

Justin arkamdan bakıyordu.
Justin: WOW! Yani tamam!
Arkamdan seslendi.
Eve vardım. 
Anne: Kızım! Bak siteden biri eşyalarımızı taşımak için geldi!
-Geliyorum.
Tanrım! Yeşil gözleri, kahverengi saçları ve kasları ve...

YENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin