Annemi ve babamı çok seviyordum. Ve onlar için yaşıyordum. Onlar sevinsin diye ders calışıyor, herkese karşı saygılı oluyor, sevdikleri sporların kurslarına gidiyordum. Ama o gün öğrendiğim yeni bilgiler ile birlikte herşey değişti.
O gün soğuk bir cumartesi öğleden sonrasıydı. Canım sıkılıyordu. Ve yapacak hiçbir şey yoktu. Ben de bizden iki blok uzakta teyzeme gitmeye karar verdim. Montumu giydim, beremi taktım, eldivenlerimi taktım ve anneme haber verip evden çıktım. Dışarıda lapa lapa kar yağıyordu. Hızla ilerleyerek beş dakikada teyzemin evine vardım. Tam zili çalacakken, evden bağırışlar geldiğini duydum. Oysaki 12 yıllık hayatım boyunca öğrendiğim kadarıyla teyzem çok sakin bir insandı. Merakıma yenik düştüm ve yaptığımın yanlış olduğunu bile bile kapıdan sesleri dinlemeye başladım. Anladığım kadarıyla teyzem telefonla konuşuyordu. Konuşurken "Ah Alexis" diye bağırıp duruyordu. Alexis annemin adıydı. Annemin konuşmalarını duyamasam da teyzemin söyledikleri bana yetmişti:
-Ah Alexis, tabiki onu Greenwich'e göndermelisin!!
-......................................................
-Buradaki hayatı önemli değil Alexis. Alicia bir gelecek yazarı! Tanrım, ondan bu evrende sadece bir tane var ve bir tane kalacak. Eğitilmek zorunda.
-...............................................................
-Ona özel bir okul olmadığını biliyorum. Kimse onun varlığından haberdar değil. Greenwich'de insan dışı yaratıklarla eğitim görmesi hiçbir şey bilmemesinden çok daha iyi. Bunu sen de biliyorsun.
-.............................................................
-Bana bağarma!!!Olması gereken bu. Senin saçma sapan düşüncelerin umrumda değil!
Ses kesildi. Telefonu kapatmıştı. Duyduklarım karşısında tam anlamıyla donup kalmıştım. Alicia bendim. Ve bir gelecek yazarıydım. Greenwich denilen bir okula gitmeliydim. Orada insan dışı varlıklarla eğitim görecektim. Bütün bunlar ne demek oluyordu? Annem ya da babam neden bana bunlardan hiç bahsetmemişti? Umarım bu soruları teyzeme soracak cesareti kendimde bulabilirdim.
Nihayet zili çaldım. Kapı anında açıldı. Teyzem yine o kocaman gülümsemesini takınıp bana "Hoşgeldin canım" dedi. Birlikte salona doğru ilerledik. Teyzem " Bir şeyler içer misin?" diye sordu. Nasıl hiçbir şey yokmuş gibi davranabiliyordu ki!!!! Sonunda dayanamadım ve bağırarak her şeyi itiraf ettim " Annemle konuşmanı kapıdan dinledim ve herşeyi duydum. Greenwich okulu, gelecek yazarı, insan üstü varlıklar bütün bunlar ne anlama geliyor!!! Bana bir açıklama borçlusun teyze!!! Teyzem sakinliğini koruyarak devam etti " Sakin ol canım. Sana herşeyi en ince ayrıntısına kadar anlatacağım. Şimdi otur ve sözümü kesmeden beni can kulağıyla dinle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
geleceğin yazarı
FantasyNormal ve sıradan bir hayatım vardı. Annemi ve babamı seviyordum. Derslerim iyiydi. Herşey yolunda giderken bir gün özel olduğumu öğrendim. Ben DÜNYADA tektim. Ben geleceği değiştirebilirdim. Bütün bu yüklerin altında yeterince ezilmiyor muşum gibi...