icon kitabını öylesine çıkartmıştım fakat buralara kadar geleceğini hiç tahmin etmezdim. çokca teşekkür ediyorum herkese. 44k olmuş. :")
yapmadığım veya gözden kaçırdığım icon istekleri varsa özür diliyorum şimdiden, ikinci bir kitap çıkarır isem daha düzenli ve özenli olmaya çalışacağımdan emin olabilirsiniz. herkesin isteğini elimden geldiğince yapmaya çalışacağım. ve bir ekleme olarak kurallara uyanların isteklerini yerine getirdim, bazı kişiler neden yapmadın benim isteğimi diye sorunca bunu dile getiriyorum.
tüm bölümlere düzenli bir şekilde oy verenler ve iconlarımı kullanmadan önce 'aldım' yazan herkese özellikle teşekkür ediyorum. emeğe saygısı olan insanları gördükçe mutlu oluyorum. zaten o kişilerin isteklerini elimden geldiğince yerine getirmeye çalıştım.
son olarak isteklerde bazı effectler eklememi isteyenler oldu, effectleri alta bırakıyorum.
- DIGNITY -
- GLARE -
eğer ikinci bir icon kitabı çıkarırsam bu tarz effect isteyen arkadaşların isteklerini dikkate alıp, yapmaya çalışacağım.
istek sayısı artarsa ikinci bir kitap çıkaracağımın sözünü veriyorum size. şimdilik burada bitiriyorum.
iconlarımı umarım beğenip, severek kullanmışsınızdır. bazen hiç emin olamıyorum bölümü kitaba koyarken. 'acaba kp biraz açık mı kaldı? değiştirsem mi?' vs. durumlarda kalıyordum. sevmişseniz ne mutlu bana.
iyi günler diliyorum. 💜