Selam beybiler💜Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 💜
*
Çıkış zili ile masadaki eşyalarımı hızlıca toparlayıp öğrencilerin, yavaş bir şekilde boşalttığı sınıfta gözlerimi onların aksine acele bir şekilde gezdirdim.
Kriz geliyordu. Çok az kalmıştı. Eğer şimdi onu bulamaz ve malı alamazsam okulun ortasında titremekten yere düşüp bayılacaktım.
Sınıfta duvar kenarında başını masaya koymuş uyuklayan Hoongjoong'u fark edince hızlı ve birbirine dolanan adımlarımla yanına ilerledim.
Sınıfta kimsenin olmaması işime gelmişti.
"Kalk." Kolunu tutarak onu sarsmaya başladım.
"Kalkmalısın, lütfen." Kafasını kaldırıp kaybolmaya başlamış mor halkalı gözlerini üzerime çıkarttı.
"Kalkmayacağım." Duyduğum kelime ile gözlerimi büyültüp kolunu sıkmaya başladım.
"Ne dedin sen?!"
Kolunu elimden kurtarıp kollarını önünde bağladı ve geriye yaslandı.
"Kalkmayacağım dedim."
Ellerimi masanın üzerine hızlıca çarptım ve tıslar gibi konuştum.
"Bana bak! Çabuk kalkıyorsun ve o malı bana veriyorsun!"
Elleri ile yüzünü sıvazladı ve dolu gözleri ile bana baktı.
"Olmaz dedim,olmaz. Yapamam hocam artık yok."
Gözlerimi kısarak sinir ve alayla karışık bir şekilde gülmeye başladım.
"Ne diyorsun sen ya? Ne olmazı ne yapamamı?"
Başını eğerek sessizce konuşmaya başladı.
"Bıraktım hocam,artık kullanmıyorum. Anladım,her şeyin farkına vardım. Akıllandım ben."
Vücudum sinirle karışık titremeye başlarken tekrar koluna yapıştım.
"Senin kullanıp kullanmaman umrumda bile değil anlıyor musun?!"
Kolunu beni incitmeyecek şekilde benden kurtarmaya çalışırken ben daha fazla sıkıyordum.
Ona zarar veriyordum, kendimi kontrol edemiyordum.
"O malı bana vereceksin! Vereceksin dedim! O malı bana vereceksin! Vereceksin!"
Titremelerimin artmasıyla dişlerim takırdamaya, kolunu tutan elim ise uyuşmaya başlamıştı.
Benim titreyen ve hissizleşen vücudumu görmesiyle gözlerindeki yaşlar korku ve üzüntüyle bir bir düşmeye başlamıştı.
"Lanet olsun! Lütfen, lütfen hocam lütfen kendinize gelin! Lütfen çantamda olan paketi size vermeme izin vermeyin lütfen!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
drug addict teacher ➳ chaeyoung + jaehyun
FanfictionUyuşturucu bağımlısı olan coğrafya öğretmeni Park Chaeyoung, öğrencisi Kim Hoongjoong'dan uyuşturucu madde alırken fizik öğretmeni Jung Jaehyun'a yakalanır. 2020|sornseul » [mervessoo]