Inceputul

155 3 3
                                    

Hey, eu sunt Maya, am 17 ani sunt satena cu parul pana la mijloc cu ochi albastri verzui si foarte inalta,provin dintr-o familie foarte bogata, am fost rasfatata de mica si mereu am primit ce mi-am dorit.

-----------------------------------------------

* bataie in usa *

Mi-am ridicat capul de pe perna si am resuit sa murmur un ' intra '

Pe usa a intrat Gemma, servitoarea mea, care a avut grija de mine inca de mica.

- Buna dimineata domnisoara, tatal dumneavoastra vrea sa va vorbeasca si va asteapta in biroul lui in 10 minute, spune gemma zambind usor.

- Chiar trebuie sa ma ridic? Spun trista ca nu mai puteam sa dorm.

- Din pacate da, am inteles ca este urgent, va las sa va pregatiti, spune si iese pe usa repede.

Ma ridic iritata si ma uit la cea vazand ca e 10 dimineata fix * ohh doamne e ilegal sa te scoli la ora asta* gandesc in sinea mea in drum spre baie pregatiduma. M-am spalat pe dinti si pe fata si mam indreptat spre sifonierul meu imens plin cu haine scumpe. Am ales sa imi iau o rochie scurta de vara, avand in vedere ca sunt 20 de grade afara, o pereche de balerini negri si cateva accesorii dupa care mi am prins parul intr-o coada de cal lejera si am iesit pe usa.

Am batut usor la usa mare de la biroul tatalui meu auzindul spunandu-mi sa intru.

-  buna dimi tati, ii spun si ii dau un sarut pe obraz asezandu ma scaun.

De ce m ai chemat? Il intreb confuza.

- Draga mea as vrea sa il cunosti pe asociatul meu.

* A da am uitat sa specific ca averea noastra impresionanta se datoreaza faptului ca tatal meu este mafiot, si chiar unul din cei mai temuti *

- de ce ar trebuii sa fac asta? Sunt asociatii tai nu ai mei, spun din nou confuza.

- da, dar aproape ai 18 ani si as vrea sa te iau in viitorul apropiat la mai multe intalniri, imi spune serios.

Am vrut sa spun ceva dar am fost intrerupta de majordumul care il anunta pe tata ca ascoiatul lui a a juns.

- sa pofteasca. A zis tata vizibil nerabdator de parca sar intalni cu Obama.

Mai intai au intrat 2 gorile cu ochelari la ochii mari cat doua stanci. Atunci cand a pasit cel din urma lor in incapere am simtit ca ma inmoi toata.

Dumnezeule erea...

-----------------

Este prima data cand scriu, sper sa va placa si imi cer scuze pentru eventualele greseli:*

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 02, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubind un MafiotUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum