Episode 1

104 13 30
                                    

Selam! Eunoia'ya hoş geldiniz!

Burada en sevdiğimiz yazarları daha yakından tanıyacağız, favori kitaplarımızdan konuşacağız.

Sohbet guşesi kurabiliriz, hatta bu paragrafın yorumunu sohbet için ayırmak kararına geldim.

Kısası Eunoia kelimesinin anlamı gibi zaman geçireceğiz. Güzel ve değerli.

Haydi o zaman ilk röportajımıza geçelim^^

Haydi o zaman ilk röportajımıza geçelim^^

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Morsauf


Yazar:morsauf

~ Öncelikle bize biraz kendinden bahseder misin? Yazma serüvenine nasıl başladın?

                                                           ×Merhaba! Ben Mor. On sekiz yaşındayım. Eylülde 19 olacağım. Liseden geçen sene mezun oldum. Kendi halinde zihni bir türlü susmayan birisiyim, pek özelliğim yok. Yazmaya ortaokulda başladım. Çoğu şeyi insanlara anlatamıyordum ve yazmak bana iyi geliyordu. İnsanlar beni anlamayınca yazmanın huzur verdiğini fark ettim. Bu hesabı da ani bir kararla 2017 de açtım.

~Hikayelerini yazarken ilham perisinin gelmesi için özel bir şey yapıyor musun?

                                                           ×Hikayeleri yazarken ilham gelmesi için sevdiğim kitapları okuyorum. Zaten  feci   bir kitap altını çizme takıntım var. Hoşuma giden her cümlenin altını özenle çizer, bazen yanına post-it yapıştırırım. İlham gelmediğinde ya direkt kitaplığıma gider  altını  çizdiğim cümleleri okurum ya da okuduğum her şeyi gözden geçiririm. Bir de yazacağım bölümü zihninde bir film gibi oynatmak işe yarıyor ilham konusunda.

~Onlar olmazsa asla yapamam dediğin 3 eşyan:

                                                            ×Dışında kiraz çiçekleri olan bir ajandam var. İlk olarak o. Üç yıl önce hediye edilen ve hiç boynumdan çıkarmadığım uğurlu kolyem... Bir de kulaklığım sanırım.

~Şu an ruh halini en çok hangi şarkı yansıtıyor?

                                                            ×Yüzyüzeyken konuşuruz -   Uykusuz ve dengesiz. Bu aralar bu şarkı   benim   yerime konuşuyor.

~Karakterlerinden birine gerçek hayatta olma şansı verilse, hangisi olsun isterdin?

                                                            ×Huh, çok zor. Hepsi benim zihnimin en güzel eserleri ama sanırım Invisible gerçekte olsun isterdim. Yapabileceklerinin sınırı yok ve her şeye gücü var. Gerçek olsa adaleti sağlayabileceğinden kesinlikle eminim oğlumun.

~Hep ardından gittiğin hayat felsefen nedir?

                                                               ×Ömer Hayyam'ın "Cennet de cehennem de senin içinde." sözünü çok severim. İnsanın yaşadığı her şeyin kendisinde başladığını düşünüyorum.

~Son olarak hayranlarına söylemek istediğin bir şey var mı?

                                                              ×Hayran diyecek kadar büyütmeyelim ve uzaklaştırmayalım da onlar benim güzel kızlarım ve dostlarım öncelikle bunu söyleyeyim. Bana gördüğünüzden daha çok şey katıyorsunuz. İlk defa, sadece yazdıklarımla seviliyorum ben. Minnettarım hepinize. İyikimsiniz. Mor ruhlarınızdan öperim❤

~Biz de seni çok seviyoruz Mor. Değerli zamanını ayırdığın ve ruhlarımıza renk kattığın için sana teşekkür ederiz^^

   
                                                            ×Rica ederim benim için çok eğlenceliydi her şey ❤❤

                                                   💖💖💖

Diğer bölümlerde görüşmek üzere.  Yorum ve oylarınızı eksik etmeyin ^^

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 25, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Eunoia Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin