kezdetek

16 3 0
                                    

Egy hűs őszi napon történt az eset. Az iskolában egy fiút akartak megszivatni a felsősök. Úgy tervezték hogy megruházzák a folyosón.
Én amikor láttam hogy mire készülnek valami fura érzés fogott el.
Mintha kifordulna a testem önmagából.És amikor a fiú odaért a felsősökhöz akkor mindha megált volna az idő.Szabadon mozoghattam
akár falakon keresztül járhattam,és beleszólhatam a jövő történéseibe. Mit csinálna mindenki?  Megmentené a kisgyereket.Ekkor újraindúlt az idő egy hang mondta nekem
- gratulálok megmentetted a fiatal életét
Hallottam a könyvtárból. Elindultam a könyvtár fele de amikor beléptem nem találtam senkit odabent.Az óráim után hazamentem és áthívtam a legjobb barátaimat Attilát és Emmát. Elmeséltem mi történt, ezek után el kezzem kutakodni, hogy volt e már valakinek ilyen fura rohama vagy valami ilyesmi de a fórumok se segítettek túl sokat. Emma felhívott hogy talált egy könyvet a könyvtárban,ami hasonlóan fura történetekkel foglalkozott mint példáúl feketemágia vagy különféle szellemidézések. Elmentünk a könyvtárba ahol kikölcsönözték a könyvet és hazavitték. Othon a könyvben nem találtak semmilyen olyan dolgot ami kicsit is hasonlított volna a történtekhez. Úgy döntöttünk hogy mára abba hagyuk a kutakodást, és elmentünk pihenni. Másnap elmentem az iskolába és az a angol órán elbámulva gondolkodtam mi lehetett ez a fura érzés. Ebben a pillanatban egy madár el kezte kopogtatni az ablakot, amikor kinyitottam az ablakot a madár elrepült de othagyott egy lapot. A lapon egy érthetetlen szöveg állt.
Amikor hazamentem akkor a kikölcsönzött könyvet nem találtam sehol el kezdtem keresni de sebaj házban se az iskolában nem találtam. Újra megnézte a lapot és számok jelentek meg rajta. Nem törődtem vele és átmentem Attilához hátha jobban ért hozzá...

4 szemWhere stories live. Discover now