A különös démon

5 2 0
                                    

Attilával még mindíg nem jöttünk rá mi lehet a papíron de annyit már sejtettünk hogy nem e világi dolog lehet. A könyvben volt egy mágikus szöveg amit ha elmondtunk akkor egy újabb könyv jelenik meg kellet hozzá egy gyertya egy piros szőnyeg és egy kis feláldozható dolog ami ez esetben Attila fizika könyve volt. De nem ez a lényeg, hanem hogy a könyv megszerzése után kinyitottuk. Sajnos ugyanúgy írtak benne mint ami a lapon szerepelt. De ez nem tánttorított el minket, ezért elmentünk a helyi "bölcshöz" hátha tud segíteni. Mikor mentünk hozzá, nem akarta elhinni ami velünk történt. Úgyhogy hazamentem, és lefeküdtem aludni.
Álmomban egy fiatal ember hangjait halottam miközben futottam ki egy erdőböl. Felkeltem és a megidézett könyv lapjai hirtelen lefordítóttak magyarra. Elkeztem olvasni és találtam benne egy érdekes szeánszot ami megidéz egy démont aki válaszol a kérdéseinkre. Nekem meg atillának több se kellet rögtön megtettük.

- dddémon itt vagy? Kérdezte Attilla

A fa táblán a a kis háromszög az igenre irányult

- Tudod mi történt velem? Kérdeztem

A háromszög az igenre húzódott.

- Tudsz nekem segíteni? Kérdezte Attila

De ekkor megszakadt a kapcsolat.
Az iskola vége már nagyon közel volt, az  iskolai táborok már nyitottak kifele. És mi is elmentünk az osztályal egy ilyen táborba. Attilával egy szobába kerültünk egész héten azon gondolkoztunk miért nem segített a megidézett démon.
Már elegünk volt az egészből amikor Atilla talált egy címet ami egy olyan emberhez vezet aki gyakorlott az ilyenekhez hasonló témákban.
Úgyhogy megjegyeztem a címét és tábor után elmentem hozzá....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 28, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

4 szemWhere stories live. Discover now